Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sestrážnej anděl
Autor
slunceblunce
~~bylo to tak trochu mimozemský
jako když anděl přistane na starý střeše
v dlaních modrý z nebe
a trousí drobný dárky z kapes
ticho zbořilo všechna předsevzetí
sníh padal vzhůru podél stínu člověka
až kamsi za nevidomý oči
stejně se v mrazu zrodilo pár jisker
studily i hřály zkřehlou postavičku
když modře zatleskal do toho podivnýho klidu
v úsměvu dualitu páru
aniž by zahlédl kolísání v nevíře
přilepil se k tobě
a foukl do prostoru další sníh
12 názorů
slunceblunce
05. 01. 2016já vím, jak jsi to myslel, vlku, děkuju. Jsem se rozhodla, že profláklýho anděla trošku polidštím a napíšu o něm víc ... když vás oslovil :) ale chvíli to potrvá, musí to být mazec a ten chce čas. To hraní si se slovy na tenkém ledě mám ráda... občas to sice nevyjde, ale já jsem bojovnice :)
slunceblunce
05. 01. 2016gičalo, super!! Potěšila jsi mě :)
Stárnoucí vlk
04. 01. 2016ale to naivně dojemné podání je příjemné, nemyslel jsem to pejorativně ;)
slunceblunce
04. 01. 2016no jo vlku, naivně dojemný, když si žádnýho anděla neviděl. Já jo a takhle to dopadlo :)))))
díky za zastavení
Stárnoucí vlk
04. 01. 2016Tvé uchvácení je z textu znát, je naivně dojemný, já takovéto texty moc nemusím, ale tenhle je příjemně pohádkový, (nejenom) )
slunceblunce
04. 01. 2016za dvanáct hodin napsané a distribuované, byla to akce jako hrom , jo přečti, je to maličká knížečka na jeden zátah :)
slunceblunce
04. 01. 2016díky, Lnice :) prozradím, že mě uchvátil Létající jaguár od Formánka a dostal na lopatky svou jednoduchostí. Jeho anděl je skvělej!
slunceblunce
04. 01. 2016já si říkám, že je ten anděl tak profláklý v poezii, že ho musím kapku oprášit :))) chtěla jsem humorně, ale pak mi přišlo, že by to byla škoda. Anděl je prostě anděl :) a my bychom ho měli respektovat :))))
děkuju :)