Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCesta do lesa
Autor
Miluna Vošková
19 názorů
Ale Milunko, ty zas žiješ v pochroumaném světě. Já hážu odpadky z okna, kde na balkoně čeká maminka a odnáší je do koše. Kdybys viděla, jak šťastně se při tom tváří, asi bys mi záviděla…
Miluna Vošková
08. 01. 2016Užsi vinesl otpatki?
Ježiš, děcka, vy snad halucinujete! Já že napadám Edíka? Vždyť to sám o sobě napsal, a ještě doložil spoustou příkladů. Ježiš děcka, už na ty houbičky nechoďte – a nemyslete, že nevim, kde se tam u vás sbíraj… Jen to si nemyslete.
Miluna Vošková
08. 01. 2016Bať bať, Edik je čupr gut ogárek šikuvný, tož s ho neber do mordy a di račik svoji mamince vinést otpatki.
Profesionální básníku, ty máš nějaký komplex, že pořád napadáš Eduarda Vránu? Je to šikovný grafik a pokud je mi známo, o zakázky nemá nouzi a klienti s ním byli vždy spokojeni.
Vrána k Miluně sedá. :D
Hahahaha:
„Nepochopení umělci jsou ti umělci, kteří nízkou kvalitu svého umění maskují nepochopeností.
Mohou to být jacíkoliv umělci, ale nejvíce jich lze nalézt mezi básníky. Vznikli pravděpodobně v 19. století s nástupem dekadence a jejich společnými znaky jsou baret, šála a naprosto otřesné umění, které nikdo nechápe. Za všechny důležité můžeme jmenovat Eduarda Vránu.“
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Liter%C3%A1rn%C3%AD_server
Holky a bratři písmáci, nenechte se mýlit. Tady se podívejte, kdo je ten slavný „Edík“:
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/U%C5%BEivatel:EddieCrow
Kdo nemá čas klikat, tomu říkám věcně: je to lempl. A kdo je Miluna, už víme.
R. L. – Možná jsem se unáhlil, Romane. Mám teď vážné podezření, že ti ten Trabant spadne a potluče se.
Miluna Vošková
07. 01. 2016Ogárci chlupati, já mam už dva roki vidáno a su tím pádem slavná spisovatelská sviňa, vite, kurva? A Edik Vránů udělal k temu aji svinsky heské omalovánky! Tož kupujte, kupujte, ať mam za co chlastať!
http://www.palmknihy.cz/toz-kurva.html
Tak já dám aspoň bratrský anti-tip. A máš to, Miluno! Dojdi si k řezníkovi, ať ti narovná jazyk, cérko. Až ti tyhle blbosti někdo vydá, řekni si Romanovi Lonhertovi, nejaktivnějšímu písmáku ze všech, on si tím podloží Trabanta na dvorku.
Radovan Skromný - Tvořivý
07. 01. 2016Je to nechutné, odporné a příšerné!
hipsterský anti-tip!
No já myslím, že ještě horší je, když píše povídky v hanáckém dialektu. Já bych si to třeba i přečetl za první odstavec, ale ten jazyk je mi tak protivný, že to bohužel nedávám. Ale třeba to někdo přeloží do češtiny, nějaký bratr písmák, který ovládá oba jazyky.
Miluna Vošková
07. 01. 2016Viš, já mislim, že eště horši je to, dyž je to alkuholik, co ale nechlastá za svoje a chodi mamince upijet z jeji tajné alkuholové zásobárnički, kurva!
Smutný příběh. Není nic horšího, než když milující matka zjistí, že jeji jediný syn je abstinent. To je snad ještě horší, než kdyby nehulil trávu. Budeme Milu držet palce, aby synátor začal sekat dobrotu.