Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFakt blbý písmenko...
Autor
Aki
Pátek, 11:00
Hmmm…zase jeden otrava… prasklý potrubí… instalatéři chrápou v kamrlíku ožralý jako prasata a na mně je, abych tomu člověku vysvětlil, že si může doma otevřít plovárnu, páč přes víkend mu tam nikdo nepude… ani telefon na sebe nenechal… blbec… prej žijem v moderní době a komunikace přes ímejl mu připadá jako nejrozumnější řešení… nejrozumnější… magor jeden…
Vžený pne,
Co to….? Sakra... AAAAA...no to snad ne...proč to se muselo stát zrovna mně? A do 12 musím mít ten dopis hotovej... O půl jedný hrajem s Kanadou a přece na to nebudu koukat v práci… blbej čudlík… písmenko pitomý… ňák se seklo nebo co... se vám řekne, že je jich ještě dost… jenže když zrovna tohle blbý písmenko… si to zkuste, no, Einsteini… už jen to oslovení… Uznejte, že by znělo dost blbě: Vžený pne… Co bych tak…. hmmm…. třeba…
Ty Brďo,
No… nic moc, ale nic lepšího mě momentálně nenapadá… čas tlačí… tak dál…
…dovolujeme si upozornit, že člověk, který slepuje vodovodní potrubí, je v této chvíli mimo provoz…
Ne, mimo provoz né, to zní blbě… Kdybych si tak moh vymyslet třeba havárii ve vodárně… Blbý písmenko… fakt blbý pímenko… …nemocnej!!! Jasně, hodím ho do špitálu a bude po ptákách…
…je v této chvíli nemocný. Nejbližší možný termín, kdy bude moct opět do roboty, je pondělí, 16.2. Doporučujeme do té doby umýt jídelní servis, vydrhnout linoleum i děti, vyčistit si zuby, protože nejméně 14 dní z kohoutku potom nic nepoteče.
S přtelským pozdrvem….
Sakra….. sakra, sakra, sakra…. za pět půla… magor jeden…. mejlem…. blbec… asi inženýr…. tak znovu….
Přejeme příjemný víkend
Vodovodní instituce obce Dolní Senojedy
Horymír Vozembouch v.r.
Ufff, fakt nevím, co bych dělal, jmenovat se Karas a stát se to v Praze…