Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sečarodejníča
21. 03. 2002
2
0
1296
Autor
boto
sa prečarí zmyslom
si myskou
prestúpi
či chodidlo vláčne
až chladivo
pritisne k dlani
kieže si
samo sa márnivé
mámivé tie
formulky šepotom
obkrúti
ston
a vín
smrti sa pobojím
až potom
potom
asi Ti rozumiem, s týmto prístupom som sa už stretla...ale riskuješ, že nebudeš vždy pochopený správne :o)
všetko je na Teba :o))
máte pravdu...má to byť najskôr miska...akurát mi to tam nesedí...myska tam sedí lepšie..je akási hlbšia...s patinou... :-)...aj keď pre niekoho to može byť rušivé..uznávam
bolo to napísané tak na jeden nádych..neskôr som si aj uvedomil tú (možnú) gramatickú chybu..neopravil som to náročky...
tá rýmovačka má pre mňa takú zvláštnu až magickú príchuť takto...aj s tou "chybou"
asi víc líbí než nelíbí, ale souhlas s Bix, nepronikám, protože netuším co některá slova mohou znamenat - myskou, pritisne?
ale zní to každopádně tajuplně, zajímavě - záměr?
prokletí:
hmmm...murga...ani ja neviem :), ale páči sa mi to slovo..už som aj pátral po tom, čo znamená..len viem, že je to reálne slovo..už som ho viac ráz zachytil...aj pomerne rozšírené meno je Murgaš...
Ja si pod tým predstavujem takú rozsadlinu, roklinu v hlbokom lese, vlhkú temnú a vystlanú machom..taká vlahá,vlhká, teplá...:))...ale neviem...a rád by som :)
Malo to byť na rozohriatie predstavivosti :).
Je to slovenčina :-)...je tam ešte niečo nezrozumiteľné?...Nezdá sa mi :).
Ja zasa neviem čo je "soattěn" :)...pouč blbého :-)
tie poeticke archaizmy mi celkom zabranili dostat sa k basni....asi uprednostnujem prirodzenu lexiku "ako mi huba narastla" :o)
pozor na taketo slova
co jt o murga? pouč blbého... ;o)... soattěn, je to pro mě celkom málo srozumitelné... vážně slovenčina? ;o)
m.