Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDům pro tygra
Autor
Gora
Silný tygr v džungli loví.
Oknem svítí bledá žena
a z amfory Héraklovy
jemné víno dopřává si.
Ramena má odhalena.
Hvězdnou symfonií noci
bílý tygr loví tiše.
Na polštáři ženské vlasy
vytažené z tajné skrýše:
atributy věčné krásy.
Kořist bude přivlečena.
Mladý kolouch ještě dýše.
48 názorů
Není. Je to skvostná záležitost, ale ne náročná. Většinou čirá radost. Není moc takových v Čechách. Doufám že znáš i jeho alternick Drsňák vulgo Vousáč: http://www.totem.cz/enda1.php?a=314646
(fernet a kranad jsem já. A zálohuj, než ti zmizí.)
Saroyana já ráda.
Já se večer kouknu, ale tak čtyři roky zpětně, ten Selepko... je to náročná poezie.
Kruci! Letí to.
Kolik je to let?
Taky bych si mohl vymýšlet Tracyho tygra, co jsem nikdy nečet. Ale prý je to láska.
Selepkovu knihu mám i s věnováním, ale už je to pár let, co jsem ji četla.
To je čest, ta tvá asociace... avšak k této veršované mi to moc nejde, spíš ke Zlomeným stéblům, snad...
Bylo zajímavé si po klíčnici přečíst v trocheji tuto tvou avizovanou starší věc. Líbí se mi...
Movsar: děkuju. Připadá mi smysluplné psát o zvířatech. Jsem teprve v začátcích, musím si pospíšit /úsměv/.
já právě taky. psát o nich, jako o zvířatech vůbec, není snadné, o to těžší úkol sis vytkla a o to poctivější výsledek. líbilo se mi.
Movsar: vzácný čtenáři, díky... tygry a všechny kočkovité miluji, i toho Blakeova. I Traceyho.
RUZIGEL: já děkuju za čtení, ty tři krásné hvězdičky jsou tip ?- někde se toulá... nevadí, i tak mám radost.
Leni, já ti děkuji Téma Kráska a zvíře jsem vždy měla ráda, tohle je moje variace .
iri, moc hezké, nestihla jsem napsat komentík, tak dodávám dodatečně:-)**
Jejda, Um , česající se dědeček , to by byla metafora jako hrom, jen aby měl ještě vlasy...díky za úsměvné zhodnocení a tip!
Ta zvláštní souslednost dějů mi připomíná dávnou písničku
"Dům hoří - dům plápolá - dědeček se češe..." Zaujalo - tip.
blacksabbath
04. 02. 2016...........*/**
koudokolakoukolem
04. 02. 2016Líbí, tip