Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInstinkt
Autor
Gora
Hnědé oči zablýskly se
Aniž bych co říci směla
ulovil jsi moje ruce
uložené podél těla
Ústa uzamčena zcela
něžným lovem beze zbraní
Pouhým odhalením těla
Kořist naoko se brání
Lov ukončen za svítání
58 názorů
Ještěrčí král
24. 05. 2016*jasná jak pohlazení :))
Neee, já myslela tu audio...ale nijak tě k tomu netlačím:))) díky za trpělivost:)
Horáci: díky za cudnost...a tip. A když se ti nakonec zalíbilo Možná, co tip?:))) a dík za přízeň...
Noc je Každou víc než chtěna
nevyzní tak doztracena.
Celá je pak hladce k mání
když končí až za svítání.
atd... Cudně končím
T
ústa něžně uzamčena, beze zbraně k ránu
Jen by mě zajímalo, kdo měl první na ránu... :c)
Hani, já jsem celkem jednoduchý člověk, neumím psát pro intelektuály, zato mám ještě srdce...tobě díky
som iba čitateľ, nie odborník, poézia ma osloví alebo neosloví, u Teba sa cítim veľmi príjemne...nečakám na hodnotenia odborníkov, aby som mohla pochváliť, píšem svoj osobný názor...svoje pocity...
príliš náročnú poéziu nemusím, mám rada verše, ktorým rozumiem, ktoré vo mne vyvolávajú spomienky, obrázky, zapájajú fantáziu...ani nášho velikána Hviezdoslava nečítam rada, napríklad "Mňa kedys´zvádzal svet mi hovoriac, ó, Tvojej matky reč jak je lichá,,,," a to je jedna z tých ľahších:)
Růži, zasmála jsem se, je to naoko nebo doopravdy? Sama nevím...rozhodně ti díky...
Úplně se liší od těch , co jsem dosud od tebe četla.Jsi dobrá , že se umíš naoko bránit.ruzigel
Marcela.K.
23. 02. 2016:-)
Ještě že jsou ty komentáře, už jsem se lekla, že jde o domácí násilí. (Pokus o vtip.) :)
Milovnice koček: to jsme krom kritiků všichni zde...píšeš, žes spisovatelka, o čem píšeš?
Milovnice koček: díky, ale jsem hlavně povídkářka, tak nevím, poezie mne stále pokouší...
Mně se to stává, ale s větším časovým odstupem, když se někam dál posunu, nebo zjistím, že to není tak "originální" myšlenka, protože narazím na jiné podobné a lepší práce... to se ale během jednoho dne většinou nepovede...
Já to myslím vážně.Taky se ti někdy stalo, že se ti tvé dílko líbilo, a třeba druhý den už ne. To je ten případ.
...no, já nikde nepsala, že to je nedobré, jen že by mě zajímal názor třeba takového Jinovaty, vk, nebo aspoň Mirosláwka, či Aššurbalita
..podle množství tipů by jeden řekl, že to může být něčím dobré, nebo zajímavé... zajímal by mě názor někoho, kdo se v tom vyzná (protože po rozkliknutí tipujících tam není jediná osoba, které bych věřila, že to pozná)
Kolobajda,Karpatský knihomol,koudokok.,Čudla,Evženie,Kočkodan:
všem děkuji za přečtení mé hříčky o pradávných instinktech!
Evženie Brambůrková
16. 02. 2016Taky mne mohl zase ten můj lovec skolit. Zní to slibně. :-)))) /T
koudokolakoukolem
16. 02. 2016Líbí, tip
Karpatský knihomoľ
16. 02. 2016Pekné a aj pekne vypointované. Tip.
Nechci být troufalý, ale myslím, že Lnice si myslí, že o lásce hovor jest. A co si o tom myslí autorka : -)) /**