Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZimě
Výběr: Print
22. 03. 2002
10
0
2699
Autor
Climaster
Proč odcházíš do léta
a mě, přehlížíš?
Vždyť já jsem poeta,
proč mě, neslyšíš?
Proč o slunce ruce si hřeješ
a rosteš s pupeny?
Sněhu, proč se nenapiješ,
proč nejsi studený?
Proč netancuješ v závěji
a o mráz nebrousíš si dech?
Ledem, jak ráda Ti zapěji,
jen pohlaď mě po zádech.
Posbírej, polaskej mé ratolesti
krystalky nocí malované
a schovej se, poeto, do mé pěsti
Zimou, Zimou okované.
Gastarbajtr
23. 03. 2002
vzdyt taky pises o zime.... ale, promin, to tvoje mi prijde jak do citanky, na me trochu moc usporadany :)
rebe: :o))..ten úsměv je důležitej!!!..:o))
lidka: viz. rebecca...proto jsem to dal mimo..:o))
Monty_Python
22. 03. 2002cosmosphereX
22. 03. 2002
proč nejsi studený.......to mě dostalo :-))))
akorát...lidka tu píše o uspořádanosti...ale když už...tak by to mělo být...clim..uspořádaný pořádně :-)))......to je výtka k tvému rýmování....***...ale v dobrém!..:-)
..když mě nebaví to přepočítavat...:o))...a bohužel s mojim hudebním sluchem to taky není nic(e) moc...asi proto to občas krapet nevychází....:o))))
:-))))).....*******..ale..šak jsem to napsala jen proto že mé nesmyslné tíhnutí k cizí dokonalosti předčilo tíhnutí k dokonalosti vlastní..takže bych si zasloužila akorát "zimou okované pěsti" z obou stran obličeje :-))))))
zůstanu u hvězdiček nebo.........přejdu k nic(e) moc :-)))))****...opravdu mě nějaký takový krásný dvojsmysl láká.....budu o víkendu přemýšlet :-))))
neeee...to nezůstávej...!!!..já se rád zdokonalím..**:o))...přejík k nice moc..:o))...50/50..:o))...jo to by taky šlo...akorát pro mě bude platit jen nice moc..:o)))...