Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBejkárna č. XIV aneb V rozvodovém řízení
Autor
MKbaby
... už abych byl dehydrován...
41 názorů
No moje řeč :-)
Stejně jako říká můj kamarád: "Aby mohlo bejt usmiřování, musí nejdřív bejt přes dršku!"
slunceblunce
05. 03. 2016já si říkám, že ty špatný věci mají svoji důležitost, jak pak bychom se pak radovali z těch dobrých, kdyby nebyli, že jo?
Život je nádhernej :-) A rozumy dávat povoleno :-) Ostatně když mohou dávat nevyžádané rozumy všakvyvítekdo... ;-)
lidi, život je nádhernej a štěstí chodí vždycky, i když po různu a ne pořád, ale vždycky přijde, mám z vás hezkej pocit, i když jsem asi příliš mladá ( a málo sebevědomá ) na to , abych tu rozdávala rozumy.-))
paradox - rozvod sa tahal niekolko rokov vdaka protistrane...po konecnom verdikte miesto radosti, ci uvolnenia prvy pocit - osobne zlyhanie...toto som predsa kedysi nechcela...chcela som s nim prezit v laske a porozumeni cely zivot, vychovat spolu deti, vytvorit im domov, stastne detstvo a co z toho ostalo...nedokazala som to, o com som snivala spolu s nim...kolegovia ma cakali, chceli oslavovat, ze uz je konecne po...a ja som sa miesto radosti rozplakala, snazila sa im vysvetlit, ako boli, ked musis vedome zrusit to, co si budovala s laskou a vierou, ze to bude idealne...teraz je uz fajn, deti dospele, sloboda je uzasna, ziadne kontroly, zatinanie zubov...len to chcelo cas, aby clovek vsetko predychal, pochopil, naucil sa zase zit...
slunceblunce
04. 03. 2016no to je jasný, já říkám, co mě nezabije..., ale dneska už je veselo...děti jsou velký, chytrý... však oni si to přeberou správně
slunceblunce
04. 03. 2016jj, to je právě ten život... někdy pěkně posranej
Kolobajda: Moc Ti děkuji za účast, já se s tím rozhodně srovnám. Jde mi jen o to, aby netrpěly děti. Ne tak protistraně, ta jde přes mrtvoly... přitom se právě zájmem dětí ohání nejvíce...
aleš-novák
03. 03. 2016Gora: když cyklistovi vypustíš duši, nebere to většinou jako humor...:o)
Držím ti palce! Já to (bohužel) absolvoval 2 x... A snažil jsem se "být nad věcí", ale nějak mi to moc nešlo. S odstupem času je to v postatě fraška. Život jde dál...
Správně, pro humor musí člověk vypustit třeba duši...na rozdíl o zvířat se umíme smát /i když má zvířata se chechtají stále/.
Kolobajda, blunce, gabi, Gora: No, je to myšleno vážně, jen už si z toho dělám srandu :-)
slunceblunce
03. 03. 2016jj :))))
súhlas so slnkom blnkom...my, čo sme raz boli dehydrovaní máme na to nos, však?
slunceblunce
03. 03. 2016no já myslím, že je to sranda úplně vážná :)
aleš-novák
03. 03. 2016hlavně jestli má funkční hydrauliku...
slunceblunce
03. 03. 2016ftipálku :)) já když vzpomenu na svůj rozvod, řvala jsem jak túr - tajně v autě
Evženie: No jo, ale z čeho by pak byli živi advokáti? To by se museli živit poctivě... :-)
Kočkodan: Tak to je možné. My jsme si to rozdělili. Ona se stala hydrou a já se věnuji meteorismu :-)
Evženie Brambůrková
02. 03. 2016To je smutné. Napřed jsme vaše můzy a nymfy a na stará kolena Hydry. Nevděk světem vládne. :-))) /T
podla vlastnej skusenosti viem, ze zaujem o ponukanu hydru nebol ziadny, ani za priplatenie za odvoz:)
Ale pocit slobody po dehydracii stal za to, vydrz:)
Květoň Zahájský
02. 03. 2016Zavři ji do hydrantu.