Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS kým to žijem
Autor
gabi
známi susedia
kto volil koho
neznámych na uliciach podozrievam
ako je možné že prešlo zlo
otec svätec
všeličo premlčané potichu
ale skríklo
keď sa už nespýtam
zopár ďalších správ
posotilo do smutna
úprimnosť
úprimnosť je dôležitá
vlastný prst ukazuje na mňa
aj ja?
my
pravdiví vo svete dvoch
klameme blízkym
35 názorů
markel, děláš to špatně, v důchodu hlavně nekoukat na tývý, nečíst na netu blbosti, chodit ven a vymejšlet kraviny a večer je hezky sepsat, abychom se tady dobře bavili. Tak!!
vďaka, agáta :)
Markel,nemyslím si, že by moja duša bola lepšia od tvojej, u teba je to len krátkodobý prechodný pocit, ver mi
jsi duše dobrá, to já nemohu o sobě v poslední době říct, jsem v důchodu a mám čas číst si na netu a vůbec se mi nelíbí, co to se mnou dělá :-(( *
nevadí, gabi, hlavně když to pomůže
já si myslím, že mají lidi příliš strachu a podle toho jednaj, úplně nejlepší by bylo, kdyby nějakej vědec vymyslel prášek lásky a štěstí... posypala bych s ním ty naše lidičky a byl by klid :))
přeju ti trocha optimismu do žil :)
no...prepáč agáta...sotená do smutna, stiahla som ťa so sebou, nch v tom nie som sama :)
myslis, že raz budem v ucebniciach?
Zatial je tam len Osmijanko, aspon u nas, v citankach:)
vcera sme slavili, neboj, to je pre mna recesisticky sviatok, teraz uz ano:)
nemam, ttie boli 8. prosince:)
Vcera som mala vyrocie skrachovaneho manzelstva, zajtra smrti otca...uz to MDZ nie je ono:(
gabi: Víš, já jsem už tak trochu ztratil iluze. Samozřejmě nemám na mysli většinu lidí, ale dejme tomu 5-10 %, což už je podstatná část. Však stačí poslechnout si různé komentáře v hospodách. Jak tam u piva všichni nadávají na ty zmetky nahoře, že dotyční kradou, ani poledne nedrží... a pak se jeden kumpán druhému pochlubí, co ukradl v práci nebo co kde ošulil nebo nepřiznal. Tohle jsou přesně ty exempláře, o kterých je řeč. Když takovýto člověk dostane příležitost, najednou mu nedělá problémy být stejný zmetek jako ti, na které předtím nadával. Ono je za tím hospodským nadáváním totiž obvykle něco jiného než hájení principu, něco jiného než kritika nemravných poměrů. Je za tím velmi často jen prachsprostá závist - oni kradou a já nemůžu.
Neházím ovšem všechny lidi do jednoho pytle, neboj se. Zaplaťpánbůh, že většina lidí je slušných. Jen je obrovská fuška vyvážit ty zmrdy... zvláště když mezi těmi vyvažujícímí elementy jsou statisticky velmi pravděpodobně další potenciální zmrdi...
Viz např. http://dfens-cz.com/zmrdi-i-zasveceni/
na odlahcenie - Bejby, preco mam asi 8 pred menom, hm?:) Trafil si presne
Ono je dokázáno, že k prostému vyvážení vlivu jednoho tzv. zmrda (to není vulgarismus, ale věcně popisné označení) je zapotřebí osmi normálních lidí. To znamená, že osm normálních lidí vyváží jednoho zmrda, aby byl poměr sil 1 : 1. A to je fuška... Navíc podstatná část těch normálních a slušných je normální a slušná jen proto, že tito lidé ještě nedostali příležitost...
viac ako znepokojive je to, ze vacsina prvovolicov volila prave jeho...chyba v rodine? Zla vychova?
My sme od malicka vedeli, ze fasizmus je hrozny, vojna bola strasna, koncentraky niecim prisernym, ze nikto nema pravo nicit druhemu zivot, mucit, zabijat...dnes mladi povazuju vojnu za rozpravku, ludia okolo 50-ky chvalia sefa dotycnej strany, ze konecne niekto, kto urobi poriadok s ciganmi...cloveka z toho mrazi...
to je viac než isté, že nie, všetci sa mu otočili chrbtom, ľavica aj pravica, prezident...ale to znepokojenie zostáva tak či tak
modlitba nestaci, treba dat o sebe vediet, nenechat to utlmit, i ked vcerajsok na mna posobil velmi, velmi pozitivne...tolko ludi dalo najavo svoj nazor...
vďaka, Gora
už sa spamätávam z prvotného šoku, aleši, postaráme sa, protesty a postoje ľudí ma povzbudili
aleš-novák
08. 03. 2016i zlo je součástí demokracie. Většina se musí postarat o to, aby nemohlo moc škodit...:o)