Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠach-mat ve třetím tahu
22. 03. 2002
11
0
4594
Autor
dara
Utrpení spojuje svět,
co nám brání - noci
vnořit se do hrobu a zpět
Spolknout žár planoucího vzduchu
žít a snít v tomto duchu
na kraji mysli
Jsi můj Anděl s bílou pletí
my v dešti - tančící děti
vlhkost bílých očí
první sloka se mi moc nelíbí, třetí je podle mě nejlepší...za tipíka to rozhodně stojí:)*t*
Notreal: Sorry, já jsem šachy nikdy pořádně neuměl, porážely mě i docela jednoduché šachové prográmky. Tak akorát, že znám pravidla, teorii už vůbec ne. A nehrál jsem už aspoň 20 let, takže z toho nic nebude.
báseň - líbí*
Albi: nezahrál by sis po netu? :-) jsem sice jen třetí výkonnostní třída ELO1550, ale trocha zpestření neuškodí :-)
Třeba bych udělal dílko, ve kterým bysme si zahráli - dám vědět, tedy pokud bys souhlasil :o)
Marwine, v šachu je zvykem počítat: 1. tah bílého, 1. tah černého, 2. tah bílého, 2. tah černého atd. Rovněž v úlohách "Mat 2. tahem" znamená, že bílý na tahu ve svém 2. tahu dá mat. I tvrzení "partie byla přerušena po 16. tahu" se chápe analogicky.
Albi: jak? (napiš mi ty tahy, mě to zajímá... možná bych to měl vymyslet sám... však se uvidí - napiš mi ty tahy, pls)
Tahle básnička není špatná a pro povzbuzení bych si ji tipnul.
Radost: když hraje bílý extra blbě, může ho černý zmatit i druhým tahem!