Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senechtěný hrdina II.
Autor
Moula Kombík
na chatrném koni
a s ohnutým kopím
jede rytíř RLoman
nikdy nepochopí
že s větrným mlýnem
bojovat je k smíchu
nejspíš rád si žije
o samotě v tichu
o samotě v tichu
z bloků staví hrad
píchá do svých woo-doo
a myslí si snad
že posnídal ráno
kotlík vtipné kaše
a že v lejnu moudro
Šalamouna našel...
24 názorů
Moula Kombík
23. 05. 2016kdo má zájem o kontinuitu diskuse, nechť klikne na "zobrazit smazané"
Evženie Brambůrková
23. 05. 2016Je vtipně napsané. /T
Ty další komentáře jsou už vlastně zastaralé.
Moula Kombík
09. 04. 2016děkujeme za pozvání do tvých domovských Dobřan...stavíme se za tebou cestou do Zadkova...
Moula Kombík
08. 04. 2016pardon, pomalé připojení předstírá, že jsem nic nenapsal...ale ani nevymazal
Moula Kombík
08. 04. 2016Moula Kombík
08. 04. 2016nikdo nic nevymázl, strejdo. Jen ať všichni vidí ty tvoje zvratky...
Moula Kombík
08. 04. 2016nikdo nic nevymázl, to si každý může sám ověřit. Jen ať si všichni tvoje zvratky prohlédnou zblízka.
Setkání face to face mi nabízíš, Románku? A co bych z toho měl? Abych tě pak musel resuscitovat?
Do primitivů bych ti nenadával, kdyby ses jako primitiv nechoval. Jenže ty se jako primitiv chováš a tak tě budu i dále nazývat primitivem, protože nic jiného než primitiv nejsi.
Kdyby ses choval slušně, nemusel jsi na Písmáku vystupovat už pod třetím nickem, protože ty předchozí dva ti zablokovali... A ty ti zablokovali jen proto, že ses choval stejně jako teď - jako prase.
Moula Kombík
07. 04. 2016ty zas všechny blokuješ, aby ti náhodou nenapsali něco hanlivého pod tvé opusy...
ty si svou pravdu můžeš strčit třeba do... pusy.
Romane, tvůj problém je v tom, že jsi hulvát. Proto také byly na Písmáku zablokovány tvé předchozí nicky R*L a Roman*L. Nestalo se tak proto, že by tě někdo tzv. šikanoval, ale proto, že ty se chováš jako prase. Ten problém je tedy v tobě, ne v ostatních. Tvoje chování vadí mnohem většímu množství lidí než členům klubu neumětelů...
A to, cos opakovaně udělal jednooké panence, to není na zablokování nicku, to je na výrobu fašírky z tvého obličeje... tomu bys mohl rozumět na rozdíl od slušné diskuse...
Kdyby ses choval slušně, všichni tě nechají na pokoji, ty si píšeš ty svoje nesmysly a je klid...
Děkuji ti za ranní pozdrav, R.L. Skutečně džentlmenský kousek /opět/. Že tys studoval v tom Zad.ově??? /T.pro Moulíka
Moula Kombík
07. 04. 2016pomlouvám? tak jo..."chlape".
Moula Kombík
07. 04. 2016ano, roman je tak v pohodě, že mě z nějakých neznámých důvodů zablokoval...hrdina.