Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebouda - KRYCHLE
Autor
Petr.II
byla to bouda
nejdřív: pojď honem, pojď blíž ..
a nakonec - nic
27 názorů
V haiku jde o zachycení momentu prostřednictvím smyslů. Tady text stojí a padá s metaforou. Všechno jsi dopověděl, tečky naznačující další děj bohužel nedošly k přesahu. Neukotvený motiv se vznáší v abstrakci, haiku je spjaté s konkrétním vjemem. Pouze dodržením formy 5-7-5 se z textu haiku nestane. Přitom Tvé hodinové ii patří v kategorii haiku k tomu nejlepšímu na tomto serveru za poslední dobu.
Pokud ale odhlédnu od haiku, uznávám, že tenhle text má schopnost pobavit.
Přišla jsem tvému haiku na chut' až postupem času,ale i to hovoří v jeho prospěch. - S uznáním tip a gratulace k zaslouženému vítězství.
svěží dílko, díky alešovi a výsledkům soutěže že jsem si hezky početla bez dlouhého hledání :-)
Stárnoucí vlk
15. 04. 2016Sice to není haiku, ale gratuluji )
aleši, díky především tobě jako organizátorovi, bez podobných iniciativ by zde bylo zřetelně pustěji a myslím, že i sprostěji.
aleš-novák
15. 04. 2016díky a2a2a, že se i redaktoři zapojují do takovýchto zábavných akcí :o)
Zdeňku, já bych to s tou bojovnicí c.....l neustál. Ale upřímně, Umbratica předvedla nejlepší řemeslo, ale taky sklouzla, zřejmě tlačena začleněním požadovaných slov víc do sentimentu než magična, zatímco Petr.II obstál jak ve vtipu, tak i ve formě a na Umbratiku přece jen je třeba mít vyšší nároky, kterým už nejednou dostála. Jinak tip tobě za dobrou provokaci.
aleš-novák
15. 04. 2016ještě se k té manipulaci přiznej...:o)
a2a2a: ..)))) tys dal výběr vedle, měla vyhrát ta holka .))) ale co naplat, musím se s tou nespravedlností nějak smířit, tak v příští soutěži
a2a2a: jste až příliš laskaví...tip zaslouží per_zay... za "vyhecování" :-)
Z minima vytěžils maximum v rámci soutěže, která svou atmosférou vyzývá spíše ke vtipu. Navíc v řadě anekdot využitý námět je zde podán decentně.
blacksabbath
11. 04. 2016nachytal se.:-).............*/***
CarverIsBack2
10. 04. 2016*
aleš-novák
10. 04. 2016teda ne Budulínka ale Smolíčka...:o)
aleš-novák
09. 04. 2016takhle to ušily i Jezinky na Budulínka, přeci...
Evženie Brambůrková
09. 04. 2016To je dobré. /T
Evženie Brambůrková
09. 04. 2016To je dobré. /T