Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa zahradě lije
26. 03. 2002
2
0
2734
Autor
Brunhilda
Na zahradě lije
Mléko v hrnci poskakuje
Lžíce spadla za kamna
Venku na zahradě lije
Budeme doma.
Tak já se přiznám, že mě je úplně buřt kolik to má slabik (to hlídám jen když dělám písničku). A líbí se mi to.
huráááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá:o)
béééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
proste sem vyhrala, nedelej, ze ne! tahle disputace skoncila 1:0 pro me.....bez debaty :o))
tak za prve - ostrihej si nehty (jako by ti to maminka uz aspon petkrat nerikala!), za druhe - zuby si cisti 2X denne (ne jako posledne, dyz ses na to vecir vykaslal!) a za treti - nezapomen dat kanarkum zob (umreli by hlady!!!)
tak!
jů, kočičky....moc nelži, já dobře vím, že si kanárky měl...ovšem ted už to ví jenom ty kočky a já....
to je jednoduchy rict "sem proste ja", ale mel bys s tim neco delat! ;o))
ne, ne, kdepak, je to zly, uz mi to malem zaclo vychazet, ale ty ne, ty musis do vseho rejpat!!! ;-))))))))))
ale v japonstine!
(sakra, ja se tady snazim zakryt svoji neschopnost jak nejlip muzu a furt mi to nekdo kazi,ze?! :o)))
Monty_Python
28. 03. 2002Astalavista
26. 03. 2002
cestina je mrcha, podle me, nejni nutny dodrzovat slabiky, japonstina je na to jako delana, to je samy slovo o jedny slabice