Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoraně
Autor
Miroslawek
39 názorů
Jeff Logos
20. 05. 2018Povedené dílko
Dělnický básník (někdy víc prozaik)
29. 04. 2018Dělnický básník (někdy víc prozaik)
27. 08. 2017Dobré jak škvarky.
Pokouším se vyvolat tady nějakou diskusi o sonetu. Něco v tom smyslu,jestli by se dal dnes anglický sonet využít i pro dnešní diskuse,nebo tak něco. Nechceš se vložit do dialogu třeba pod moje Shakespearovy sonety ? Zatím mi v diskusi chybí někdo s tvou verbální razancí.
Dýchly na mě staré časy
Asi
Ale pak jsem si přečetl komentář od Rumělkové
A vidím, že přeci jen tu již panují časy nové.. ;-)
No, ty seš upnej literární genius. Až tak "kásně" jsi tu slátaninu poskládal. Sorry, ale když to čtu, musím se zeptat: Co bereš? Protože toto literární maloměšťáctví skryté za posmodernismus, k tomu potřebuješ asi dobrrý matro od vyhllášenýho dealera - co? A to, že se na tuhle sračku chytil lyryk a a2a2a, tak to mě vůbec, ale vůbec nepřekvapuje. Že oni jsou také klientelou u tvého dodavatele chemického útěku z kruté reality?
Jsi masér Miro, myslím si, že literárním serverům by pomohlo, kdybys konečně položil propisku, vyhodil papír, co máš doma a už se nijak literárně neprojevoval. Tak jestli za toto ti chtěl ten BBArt zaplatit honorář... Ale udělals dobře, žes jimto zarazil toto by mělo být staženo (alespon soudnost ještě máš). Mira týpek, co nevydal sbírku aby si mastil ego a hrál na machra na všech amatérských literárních serverech. I zde tě spousta autorů strčí do kapsy, ty "hvězdo" :-D :-D Ty musíš mít asi hodně zasranej život co :-)
Miroslawek
24. 07. 2016RUZIGEL: Tssss...
Dokonalost se těžko komentuje. Ráda bych věděla, jak vypadá popdpis Skluzana Taviče.
král bramborových lidí
27. 05. 2016Asi jsem ji pochopil úplně jinak než ostatní a též úplně jinak, než pochopena být měla, ale i tak mi přijde úžasná. *
Ach do prkna, stárnem.... Realisticky pěkná, smutná....na tebe dost nostalgická.....
Mám ráda tenhle tvůj styl, přesně tepající, tikající směs běžných a nezvyklých slov.
říkám si téměř bez dechu: ach, jak je ten útvar mechanicky přesný, nepsal to robot? ale co už, na mém nesejde, neb jdu jen po povrchu (jako lecjaký čtenář?) ;)
Miroslawek
22. 04. 2016stázka/agáta/over: díky za názory - a jasně vidíte, jak nesnadné může být učinit z nich pro sebe nějaký závěr
Umbratica: Díky. A proč muíš být objektivní?
egil: inu "bezhlasí", to jsou ty marně hašené laciné jamby, co naděláš...
Dík za tvé čtení i postřehy. Vykročil bych snad i rád, ale nejsem k takovým věcem nějak soustředěn... a když už ze mne něco vyleze, dopadá to takto...
Zdar Míro, dobrý to máš, ta nenásilná vícevrstevnatost (jedna linka je obecná, druhá - zanořenější - až překvapivě konfesní, která dává textu lidský rozměr, tedy houby artistní výkon; o dalších nalezitelných spojích nemluvím - to ta "autonomní fragmentace a různé možné směry čtení a spojování - jen si říkám, jesti by po letech nebylo na čase vykročit trochu jinak... Strašně by mě třeba zajímalo, jak by vypadal tvůj volný, resp. "volný" verš bez oněch fragmentů a formálních mnohasměrů)....
V textu je motiv smrti (a ne lyrického subjektu - je zde nevyhnutelnost, recyklace, resp. nutnost konce, ale je v něm i naděje, snad i katarze... Jen to "bezhlasí", prosim tě, jsi protřelý autor, tak sám musíš slyšet, jak to vošoupaný šustí.
Ale potěšilo,
*
První dojem : je to asi to nejzajímavější,co jsem tady od tebe četla.
A protože musím být objektivní,musím dát i tip.
v korku zajistí svorku... to se mi ale vůbec nelíbí, ty zkrácený verše jako tropů-kopu nemusím.. já raději vatu :))
ale jinak se moc dobře čte, dala jsem ji asi pětkrát - hrát se slovy si umíš, má úklonka
...na mě je to vyšší dívčí. Sklapávám podpatky a pokračuju si po svejch. :)
Miroslawek
19. 04. 2016Stárnoucí vlk: fair enough )
Stárnoucí vlk
19. 04. 2016Čekal jsem od Tebe víc, proto je to nečekané )
Miroslawek
19. 04. 2016Stárnoucí vlk: heh... a co jsi nečekal? Tloušťku písma?
Stárnoucí vlk
19. 04. 2016Nečekané
Miroslawek
19. 04. 2016Děkuji všem za čtení i komentáře.
Gora: no... tím si nejsem úplně jist :-P
qíčala: mně se to »líbí« celé, ale chápu ;)
Stázka:
Jsem pouhý básník, radar pod lipami.
Není mi odpovídat. Ptám se.
(Jan Skácel)
Zuzulinka: aspoň že ne - práci čest... to bych se asi zalekl.
Lnice: k tomu bych nejprve musel text publikovat pod alternickem Lulan Ohnert a takového naštěstí nemám...
Původně jsem chtěla napsat, že četba tvé básně se nedá snést, je to trest...víš, jak to myslím.../T.