Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmolař
Autor
PÁTER
Je to nespravedlivé! Někdo má v životě tolik štěstí, že by je mohl rozdávat a jiní, jako třeba i já, jej nemá ani za mák.Takto v duchu smutnil pan Novák nad tím, co může pro člověka znamenat ono štěstí. Někdo našel třeba rezavou podkovu pro štěstí a další kdykoli vyšel ven, jen tak před dům, tak tam v trávě kde prorůstala nepatrně jetelinka, tam ten šťastlivec objevil čtyřlístek pro štěstí. A což teprve ti co vyhráli v loterii! Ti měli panečku štěstí. A já za celý život ani podkovičku, natož podkovu, ve sportce ani jednou pátou a o čtyřlístku si můžu tak leda nechat zdát. Přesto si lidé všimli, že si pan Novák domů pokaždé nesl z vycházky alespoň malinkatou kytičku jetele.
Pan Novák zemřel. Pozůstalí si rozebrali co dědictvím odkázal a mezi všemi věcmi bylo i jedno silné album. Když jej otevřeli, nevěřícně zírali na jeho sbírku pětilístků, šestilístků ba i sedmilístků. Nebyl v něm ani jeden čtyřlístek. No uznejte, nebyl pan Novák největší smolař?
7 názorů
Lakrov
Vina není ani na mé ani na tvé straně. Ona žádná není. Sto lidí, sto chutí, říká se a je to tak. Nejsou žádní horší či lepší čtenáři.
S psaním a čtením je to stejné. Co je pro jednoho čtivé, nemusí být jinému. A tak sáhne po jiném autorovi, po jiné knize. Děkuji za čtení a komentář.
Dočteno. Nemohu sice říct, že by mě pointa nějak zvlášť oslovila, ale četlo se to dobře. Vina mého nenadšení je ovšem nejspíš na mé straně. Přeju lepší čtenáře.