Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProtitah na lulík
Autor
Movsar
Večer, čas velké pohlavní rošády. Po chvílích tichého soustředění, zapíjených vínem modrým do oblohy, následuje tah lulíkem. A po něm protitah. Že nevíš o čem je řeč? Ale jdi. Všichni jsme se přece narodili z protitahu na lulík. Já, ty, Majda i Kubík.
20 názorů
stázko, lulíky na kouření, to je jisté, co by tady z toho bylo: skandál!
aleš-novák
26. 04. 2016proto jsem taky přidal obrázek, abych nebyl popotahován za narušování mravnosti...
aleš-novák
26. 04. 2016někde používají lulky i ke kouření
aleš-novák
26. 04. 2016domovskou obcí všech lulíků je Luleč, nedaleko Vyškova...
Jarmila_Maršálová
26. 04. 2016to jsem jěště nebyla na světě, Koči)
Jarmila_Maršálová
26. 04. 2016nebyl to lilek?? ))
no jo, ať jsme historicky přesní, viď? možná o tom jednou bude i pořad historie.cs.
v tom spojení snad, jenže kdo by s tím dal tu práci? chodit na úřad, vysvětlovat, zařadit se do "hvězdné pěchoty"..
Být tebou, nechám si slovo protitah patentovat:)) Například v porodnictví by se jistě ujalo...následky protitahů přivádějí na svět...
aleš-novák
26. 04. 2016tady je to samý luličník...:o)
Movsare, mám pocit, že ze všech tvých kouzelných miniatur tou nejznámější bude tato "lulíkatá". /T.