Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTichomořské tajemství
Autor
Movsar
Flám a vývar
Skončil mu flám s cizí ženou v cizím pokoji. Teď v komickém elastickém úboru běží Prokopským údolím, snad aby vydýchal ten noční náklad štěstí. A jediné, v co může doufat, je hovězí vývar o polednách.
Holka s pejsky
Má legrační pejsky s kšírky, ale jí samé krása na legraci nepřidává. Muži si až olizují knírky. Zdalipak si ti dva ušatí troubové uvědomují, komu večer strkají čumáky do klína?
Ludovít v pežotce
Svou pežotku má vyzdobenou: boční zrcátko obalil do vlaječky, slovenské. Snad se jmenuje Ludovít. Nevíme, jisté je jen, že je fit: volant svírá rukama, co pozvolna přerůstají v uzly svalů. Mocný z bryndze!
Do sudu!
Má těsné kraťasy a je tak drobná, že by se vešla do sudu. Diogenes by blahem zahýkal. Jenže jak ho známe, dřív nebo později by stočil řeč na pochybné téma, jako třeba výkal. A romantický kýč rázem byl by pryč.
Noční vlci
Na naše dobré Václavské náměstí míří ruští národovci na amerických motorkách. Olejový konvoj vousáčů uvízlých někde mezi devatenáctým stoletím a devatenáctým rokem věku.
Tichomořské tajemství
Antikvariát. U regálu s knihami o umění přešlapuje mulatka. Snad hledá monografii Keese van Dongena, neboť mohl malovat její babičku. Tichomořské tajemství v pražské Auroře.
Zmrzlináči
V pasáži Světozor had z lidských těl. Děti, maminky, holky po třicítce i tlustí strejdové stojí frontu na zmrzlinu. Chvějí se nedočkavostí na ten kus chladného štěstí. A těm mlsným chlapům pak do kopečků vsadí jahodu, aby znásobili jejich slast. Jedněm do panensky citronových, jiným do kávově tmavých. Ti horují pro exotiku. Jaro je městu motorem chlípnosti.
O turistech
Turisté. Anglosasové většinou chodí v jednopohlavních tlupách, lidé z Východu v osamocených párech. Je za tím latentní homosexualita seveřanů a slovanské otročení druhu? Kdoví. Osamělého chodce jen tak nepotkáš. Já se ovšem k flaneurské tradici hlásím!
Elastan 50 % testosteron 50 %
Holky přistoupily na hru, která ke své zadnicí strhne více pozornosti. Produkce elastanu prudce stoupá a stejně je tomu s testosteronem. Tohle ještě zahýbá evolucí.
Jaro vs podzim
Někdo má jaro za jalové, libuje si v podzimu. Doba usebrání, heideggerovské stimmung v závějích listí. Ale jaro je prudké světlo dionýského principu, přitakání světu. Ne, tady není soudce, můžeš jen s rabínskou poťouchlostí přikyvovat oběma stranám.
9 názorů
Zauajal mě ten rozbor složení turistických tlup a -- pochopitelně -- Elastan
tichomořské tajemství a jaro vs podzim, ty dvě moc a moc, jinak všechny pěkné, to zase jo :o)) *
snažím se goro stíhat vše. díky za čtení. kočkodane, knírek by jí nic neubral.
Znáš nejen filosofy a malíře, ale též současný hit v odívání: elastan čím více v látce obsažen, tím lépe,oceňuji tvoji všestrannost. Také fit Ludovít, flám, vše nápadité:))) /T.
to jsem rád! jeden by si z toho až uhnal frustraci, když za celý den potkává sice tisíce bližních, ale vždy jen znásobené..
aleš-novák
07. 05. 2016ten flanér mě tak zaujal, že jsem si ho musel vyhledat...
hlásím se do klubu :o)