Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se10. ročník literární soutěže MěK Čelákovice
Autor
Pomerančová
Městská knihovna Čelákovice
vyhlašuje
10. ročník literární soutěže na téma
Výlet do minulosti
Soutěžní kategorie: poezie
próza (povídka, pohádka, divadelní hra…)
publicistika (reportáž, esej, fejeton…)
Uzávěrka soutěže: 31. květen 2016
Pokyny soutěžícím:
- Věkové kategorie: I. děti do 15 let, II. mládež 15 - 18 let, III. dospělí
- Autoři příspěvků uvedou na samostatném listě jméno, adresu, rok narození a kontakt (telefon, e-mail).
- S účastí v soutěži dává autor souhlas k případnému uveřejnění práce.
- Rozsah prací: nejvíce 10 stran.
- Soutěžní práce musí být původní, dosud nevydané.
Organizace soutěže:
- Soutěžní příspěvky odevzdávejte nebo posílejte do 31. května 2016 psané strojem, v elektronické podobě, nebo na CD na adresu:
Městská knihovna Čelákovice, Na Hrádku 1092, 250 88 Čelákovice
nebo na e-mailmestska@knihovna.celakovice.cz
Do předmětu e-mailu uveďte: Literární soutěž 2016
- Všechny práce posoudí odborná porota.
- Slavnostní vyhodnocení soutěže se uskuteční 6. října 2016 v 17.30 hod. v rámci Týdne knihoven v Síni Jana Zacha v městském muzeu.
- Vítězné práce budou vystaveny v prostorách knihovny a případně otištěny ve sborníku
23 názorů
Pro ty, kdo ještě dopisují a nestihli práce poslat, posouváme termín do konce týdne - do 5. června!
Dovoluji se upozornit, že se uzávěrka soutěže blíží, ještě zbývá týden. Těšíme se na práce vás dalších:)
To není povel, ale výzva, jak jinak něco spustit? Nenutíme autory, je ale přiznám, moc příjemné číst jejich práce, vidět nedočkavost porotců a potom jejich obhajování těch "svých vybraných" a radovat se s autory ůnaživo" z jejich úspěchu v byť menší soutěži.Tak třeba jindy, jinde:)
Ale já moc rád soutěžím :-) Ale tady bych musel vymyslet něco úplně bleskového - někdy se mi to ale stává - tak se necháme překvapit. Třeba to ještě klapne - zadání je velmi volné.
To není povel, ale výzva, jak jinak něco spustit? Nenutíme autory, je ale přiznám, moc příjemné číst jejich práce, vidět nedočkavost porotců a potom jejich obhajování těch "svých vybraných" a radovat se s autory ůnaživo" z jejich úspěchu v byť menší soutěži.Tak třeba jindy, jinde:)
Do konce června potřebuji veškerý svůj literární čas věnovat jinému projektu. V šuplíku nic nemám a nápad taky žádný nemám - mě takhle psaní na povel moc nejde. Tak budeme společně doufat v nějaké to příště.
Příště bude za 2 roky a co když další nebude? Stihnete, přidáme týden, stačí? :)
sonaha - díky za doplňující informace. Letos už to rčitě nestihnu, ale budu sledovat situaci a rád přispěju příště :-)
Soutěž sem byla vložena už koncem března, četl jste až její květnovou aktualizaci. Nevydané = knižně + nepoužité v jiných soutěžích, čili poprvé s kůží na trh vyjma internetu.
Jo, to bych dal, akorát koukám, že uzávěrka soutěže klepala na dveře už ve chvíli, kdy to sem bylo vloženo :-( Taky mi není jasné, co znamená "nevydané" - že to nebylo někde v knížce s ISBN nebo že se to vůbec nepublikovalo?
Ježkovy voči
11. 05. 2016A bude i soutěž TvrD Čelákovice?
Jak má chudák knihovnice vědět, pod jakým nickem kdo píšete? :)Máte pravdu (sama se mi ozvala, díky:), minule slízla smetanu obou kategorií dospělých. Letos jsou všechna místa zatím volná a nejen první. Porotci nevědí, čí práce čtou, až po udělení míst.
Tak to pozor, janina6 u nás ještě nebyla, alespoň myslím. Oznámit jí, zaúkolovat, ať zkusí vyhrát:) Máme obměnu poroty a poprvé téma směrem do historie. Já umět psát, tak do toho jdu:)
Tak to pozor, janina6 u nás ještě nebyla, alespoň myslím. Oznámit jí, zaúkolovat, ať zkusí vyhrát:) Máme obměnu poroty a poprvé téma směrem do historie. Já umět psát, tak do toho jdu:)
Pomerančová
09. 05. 2016Oran: janina6 a oran ;-) jdi do toho i letos a se uvidí :-)
Autoři se nás ptají, zda má jít o minulost českou, či světovou, z jakého období atd. Je to jen na Vás, kam vás zanese fantazie a tvůrčí rozlet, zda půjde o loňský rok, nebo mnoho století dozadu. Můžete zároveň soutěžit ve více kategoriích. Na vaše práce spolu s námi čeká sedmičlenná porota a už se prý všichni, stejně jako my, těší:)
Cenový fond? Neznám:) Úspěch, obdiv, kniha, kytka, živá hudba pro vítěze, věčná sláva ve sborníku, rozhovor s porotci. Na co Vás más ještě nalákat? :)