Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA nejede to
Autor
Umbratica
A nejede to
Už pozdní noc
konečně prázdné tramvaje
zastávky jako vymetené
jen na jedné z nich opilec
a já
Noc ve spící čtvrti
kousíček od centra
v široké ulici ani noha
jen v třpytících se výkladech
nezúčastněné figuríny
prázdnýma očima zírají na svět
zpod dlouhých nehybných řas
Jen opilec a já
ta madam k ničemu co nemá sirky
a nejede to
Trhla jsem sebou -
Pánovi vypadlo pivečko z ruky
a po šikmém chodníku
sunou se ke mně mokrá chapadla
pán všechno najednou obtížně zvládá
a - nejede to
23 názorů
Kočkodane,
jak potvrzuje i čínská astrologie : drak je vyšší fáze opice.
MKbaby,
asi patříš k těm,co se v poslední době ozbrojili,nebo ovládáš kung - fu.
Kolobajdo,
opilci mají vždy pod nohama nejen šikmý chodník,ale přímo šikmou plochu.
Diano,Čudlo,Markel,
moc děkuji za ocenění a tip.
Kočkodane,
tebe bych se nebála. Ty asi míváš veselou opičku. Ale ten pán měl draka.
Lnice,
třeba to byl kouzelný dědeček,ale pak na vás zapoměl.
lawenderr,
tady je hodně lidí hodných na opilce - a to teprv kdybys to viděla v Rusku !
MKbaby,
jestli ses bála už jen při představě takové situace,pak to splnilo účel.
u mě by to asi chtělo dlouholetý trénink a na to jsem už příliš stará, staré psy nové kousky nenaučíš.-)))
já jsem milá omezeně, pak jsou všichni u vytržení :)))) zkus to taky, lnice a čumák budeš mít v poho :)))
to jsi trefila lawenderr, já jsem hrozně ráda milá...:) jen někdy za to dostanu přes čumák.-)))
Ten kámen dej někdy do básničky, Lenko... nebo ti můžu dát svý dva žlučníkový...
magický ozdobný kámen? Možná tím myslel ten žlučníkovej nebo ledvinovej... :)))
my jsme takhle jednou naopak pána do autobusu dostávali, bylo nám ho líto, že se nedostane domů, slíbil nám za to mezi spoustou nesrozumitelných slov za odměnu Magický ozdobný kámen, zatím ho ještě nemáme.-)))
hezká
Ale mělo to dobrý konec. Ještě jsem tady. Šalina nakonec přijela a řidič byl natolik soudný,že nechal pána na zastávce.Asi by po něm nerad uklízel.
:) jako bych tam byla ... už to dávno mělo jet (nedejbože výluka:-§) :D*
jjj nejlepší zážitek s opilcem na liduprázdné ulici :)))
sakra a nejede to!!! chapadla jsou dobrý )