Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMilenci v koupacích čepicích
Autor
Movsar
Tulák kráčí po světle lamp
Ulice osiřely až na nespavé tuláky, svědky noci. Jdou světlem lamp a někdo by řekl, že jednoho viděl kráčet po tom světle a slyšel volat ho: Pojď! Ale ze spaní toho lidé namluví. Opravdu ze spaní?
Outdoor sezóna
Opilci už jsou zas svobodní od limitů termoregulačního systému člověka, už zas mohou spát tam, kde zrovna padnou. Jen nebudit, přejí si v duchu podřimující zaměstnanci záchytných stanic. Je ovšem sobota přes půlnoc…
Rybizjonky
Dvě Rusky v červených sukních. Rybizjonky rozkutálené do světa. Usmívají se na sebe pusou sladkých vín. Metro hučí a ty můžeš jen odezírat z čeření hladiny úst. A když nevládneš jazykem, alespoň se vpíjet v ten vlhký stín.
Kino Na Dubrovce
Půlnoční kino sálá potem zděšenců, na programu je horor. Jedni se vracejí k životu ven, druzí zabydlují vydýchaný prostor. Už nedostatek kyslíku správně naladí – přiškrtí. To ve velkorysém Rusku by se mohli dočkat rovnou rány fentanylovou palicí. Pro slabší konstituce by byla zlatá.
Milenci v koupacích čepicích
Milenci v koupacích čepicích. Ještě jsou zmáčení štěstím, když vystupují z vany plné blaženosti. A horují pro hřích, v té vilné touze přímí a prostí. A že okřáli jarem, na hlavách mají čepice s květy. Dva gumové světy.