Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkořicové blues
Autor
SarahMarieSchwarz
Skořicové blues
Déšť přerval město na tisíc nesmyslných kousků.
Déšť smazal z mysli tisíc nepatřičných myšlenek.
Vítr neurvale svlékal stromy a jejich záplatovaná róba se pletla do cesty dvěma podrážkám.Rozbíjely kaluže na tisíciletou smůlu a paltřila k nim Ona s neurčitě hnědými vlasy,které vítr svléknout nedokázal.
Kdo ví,co vyhnalo ven ten černý kabát a šálu a květovaný deštník,kteří s sebou vzali tuhle bytost. Čekali v mrazivém kousku listopadu a byli osamělí. Kabát s šálou si nemá moc co říct.A deštník? Ten je povýšený.
Čekali dál a netušili na co.To veděla jen Ona a Ona mlčela.
Na co tak člověk většinou čekává?
Až zahřmí a světlo blesku jako tisíc voskovic ozáří jeho soukromou katedrálu?
Až se ucho utrhne a ta bolest dá smysl celému životu?
Až sám padne do jámy,kterou po odpoledních dětskou lopatkou vyhloubila smrt někomu docela jinému?
Až trpělivost přinese růže na trnovou korunu?
Na co čeká Ona s tváří Marie i Magdaleny?
Ona,která voní jako skořice zalitá v epoxidu a je příliš brzy stará.
Tak na co ještě čeká?