Jo, byl: retikulíni - ti jsou šedí :o)))
Marťánci by měli radost:-)))
No ne tak úplně... Můj mateřský obor (dá-li se to tak nazvat) je průmyslová elektronika, ale v současnosti se zabývám výpočetní technikou.
:-))) A čímpak budeš Ty ? :-)))
Pardon
:-)))
No to ze mě bude mít Velevážené Učitelstvo radost. Ty v tomhle makáš nebo co, že seš tak nabiflovanej???Začínám ti závidět!!!
Tak až to budete brát ve fyzice, můžeš se přihlásit a říct: "Páňučitleko, já to všecko znám... to je takové tamto, jak to pak dělá ono. A hotovo !" :-)))
Tak teď sem už o maličko chytřejší!!
Jasně beru. A zrovna mi by se těch osum let angličtiny taky náramně hodilo...
Hz je zkratka pro jednotku kmitočtu [hertz]. 1Hz = 1/s, tj. hertz udává počet kmitů za sekundu. Např. střídavé rozvodné el. sítě s kmitočtem 50Hz -jako třeba naše v ČR- jsou napájeny zdroji el. proudu, který změní 100 x za 1 sekundu svou polaritu (poněvadž celý sinusový kmit je dán svou kladnou i zápornou půlperiodou a tudíž obsahuje dvě změny polarity :)
Tak dík za ten překlad z angličtiny do češtiny, teď jsem ráda, že kdybych nedělala osum let angličtinu tak že by mi to někdo přeložil. K těm Hz tomuhlu nerozumím, no něco málo co je tam vysvětleno, budiž, ale jsem ráda, že to vím, ale tobě jak vidím, tohle téma není vůbec cizí...k tomuhle už bohužel nemám co dodat, ale až na něco přijdu tak ti dám vědět taky ;-), bereš?
Sibyla: Barevné normě NTSC se posměšně (zvláště v Evropě :) někdy říká (aglicky, si to bohužel přesně nevybavuju, nějak jako: Never The Same Color) Nikdy Více Stejné Barvy, protože má jisté chyby v podání barev :-). Navíc má také menší počet obrazových řádků (PAL - 625 ř., NTSC - "jen" 525 ř. :-). Jelikož je však počítána na Americkou rozvodnou soustavu el. sítě, nepoužívá snímkovou frakvenci 50 Hz, ale 60 Hz tj. nikoliv 50, ale 60 půlsnímků za sekundu - (30 snímků), což sice o málo může zlepšit podání pohybu, celkově však zůstává rozlišení stále menší :-))).
TAk aspon neco mame lepsi nez americani!!!!Jo chytre evropske hlavick,y ani nevi, o co se ti americani ochuzujou....
Kami: Nic nic... toho si nevšímej to já jen tak plácám :-)))
Jen tak na okraj víte, že v normě NTSC (např.: USA, Japonsko) se teletext vůbec nevysílá (pouze Caption text... něco jako obdoba skrytých titulků).
Pokud se příliš nepletu, teletext je doménou evropského systému PAL (o SECAMu si nejsem jistý, ale asi jej taky umožňuje) a byl původně vyvinut tuším v Anglii.
Jasně, že program... Nejlepší program je teletext :-)))
jo to je věc..za to tomu kdo to vymyslel měli dát Nobelovku!!!!
Sibyla: Já nemusím ani soutěže z ČT typu Aligátor
:-))))). Ono jednoduše řečeno: Ze všeho je třeba vybírat. Ostatně, když Tě tak pozoruju, přestože se na TV n@va nedíváš, nějak podezřele dobře ji znáš :-))))
toxman: Tak za to ti teda moc děkuji, u toho nova se ti místo o povedlo krááásný zavináčovský a, blahopřeju :-), Jako sorry zlato, ale existuje věc ,program¨ a tam uvidíš, co kde dávaj, a k té ČT nemusim ani jejich Frrrrrrrrr Letadlo a už bysme toho mohli nechat!!!!Ale souhlas...vybírat.
Jste nejslabší, máte padáka!Tohle když někde slyšim, tak mě to totálně deprimuje!!!!Novu nesnášim jak osinu...domyslete si kde!
Sibyla: Rád se občas podívám na nějakou komedii, případně film. Ovšem jejich vlastní produkce (zprávami počínaje a miliardářem konče) ve mě občas vzbuzují vražednické sklony.
:-)))
Příjemné - i když, trochu mě mrzí, že se to více nerozvedlo. Připadne mi to takové nedodělané. Ale hřeje - to je důležité.
:o)) Na zamyšlení ... pěkný :o)
Máš můj t*
nojo,
všeho moc škodí
dobrého pomálu
čeho je moc, toho je příliš
... a mnoho dalších lidových mouderrr :-)
Já znám jednu, ta rozdává sluníčkový teplo pořád a můžu se k ní přiblížit, jenže je rozlítaná jak vlaštovka a je pořád daleko
To sem se ňák rozkecal, nojo.. píp :)
Teď mě napadlo ... A co zezadu? Měla to slunko na břiše!
Zezadu je to přece taky pěkný...
;-))))
tak tohohle si vyblejsknul perfektně..... v pohybu :))
Pěkné, nejen pro Marťánky :-)
To je von! Ten to byl!
Papouchu, papouchu, tys pěkný opeřenec! :o)
dobrej nápad, plný břicho horkýho slunce.....au
ale dobrý, takový dětsky nevinný :)
Já mám rád teplíčko... A nebyla to ta... no jak se jmenovala... ze Žhavých výstřelů ?
Je mi zima. Happyend nebude!!! :o)
Jo teda námět je originální....Ti malí zelení šmejdi jsou ale vychytralí.... No to neřešte mimochodem Toxmane, ty se čumíš na Novu??