Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSráz
Autor
Amale
Sráz - tak krásně vysoký a tak krutě strmý.
Udělej krok a doufej
V pravdivost rčení „Láska dává křídla“.
9 názorů
Člověk, který zabije svůj vlastní svět, zpochybní celou svou dosavadní existenci.
Právě proto radši řekněme, že jsem to nepochopil :D Opět odkážu na Austera, který ilustruje pojem "mentální sebevražda" - zabití svého schizofrenního já, zborcení jednoho světa za účelem spojení se se světy druhými. Ale myslím, že o tomhle tu nemluvíš, a fyzická sebevražda v mém světě prakticky neexistuje.
Na motiv sebevraždy mám osobně radši absurdní atmosféru, nikoli poetickou. Řekněme, že tady jsem tě nepochopil.
avízo a najedeš na dotyčného, ale nefunguje to jako zpráva jen pro něj, může si to přečíst každý
tak ty nejspíš nebudeš škodič hihi tož sorry a vítaj... my tu máme poslední dobou takový ... no sama uvidíš :)))
nahoře v liště - pošta - tam můžeš psát jen dotyčnému
agátě5: o, délky mé, neměly jste trvání... Děkuji. Nevím, kdo mi to spolkl. Asi se ztratily v ambivalentnosti. Opravím.
Jak se tady píšou odpovědi na komentáře, aby to viděl jen adresát? Nemůžu najít volbu "Odpovědět" nebo něco podobného. Jen okno na další komentář.
Amale