Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV líhni
Autor
MKbaby
Zeptal se mne básník Plíhal,
s kým jsem v mládí vlastně líhal,
odpovědi jsem se vyhnul,
celé mládí jsem se líhnul.
Milý Karle, pryč je mládí,
to se každý vydovádí,
teď už je to ovšem snadné.
Mám rád dámy chytré, vnadné...
56 názorů
MKB: Když se líhnul v lihu, nedivím se, že dnes už se ti to zdá snadné - dámy chytré, vnadné.... ale pozor - i ty mohou být zrádné... ; -)) /**
Zimní kral
09. 06. 2016:-)T
Evženie Brambůrková
09. 06. 2016Takové líhnutí vyžaduje dlouhý čas. /T
aleš-novák
09. 06. 2016jo, myslím, že Tomovi jsem dost podobnej...když se přestanu přežírat :o)
jj a já budu ten tlustej obr, co uměl čarovat :)) už to vidím... a ty budeš můj tom henks áááááá
aleš-novák
09. 06. 2016jo, pustim si Zelenou míli :o)
aleš-novák
09. 06. 2016:o)
aleš-novák
09. 06. 2016motáky si beru na starost já, nechám se tam zaměstnat jako bachař...
no tak v urnovým háji snad můžou bejt i nedůchodci ne? se musím zeptat relého jak to myslel :)))))
fakt nejsem, ale už abych ... se nemůžu dočkat
agáta, neke! bába z urnového háje a ešte nie si v důchodu? to môžeš hovoriť vieš komu :)
jj, a budu u toho plíst obrace hladce ... tedy to bude vzrůšo :))))
ale mohla bych tam napsat knihu nějakej ten bescelér :))
Já budu mít námět na další autentickou povídku: část odsedím za Agátu:((( jako v Anton Špelec ostrostřelec:)
jj, tvarohový :)
Goro, upřímnou soustrast..pes je jak rodina... jo, člověk míní, život mění... jen jestli ji někdo neotrávil.. jsou lidi dneska všelijaký ...
co mě umřela Kesina tak jsem ještě nedostala odvahu pořídit si jinou... asi počkám do důchodu nejspíš už, abych na ní měla časík
aleš-novák
09. 06. 2016agáta bude posílat motáky...reportáž psaná na obrátce...
aleš-novák: vtipné, vážně.
8hanka: bylo to z plného zdraví v deseti letech, asi infarkt. Rychle a bez trápení.Díky moc, s vámi je dobře:)
nech brouka žít...
je toľko príjemných vecí a ľudí na písmáku, ktorých sa oplatí chodiť čítať a potom zahlcovať komentami, že na tých inakých nemám ani pomyslenia ani správne brýle...netrápi ma, čo píše, pod akým nickom, v akej reči...
Gora, to mi je veľmi ľúto, ale potrebuješ rozptýlenie, odchod blízkeho tvora veľmi bolí, musíš sa trochu odreagovať a kde inde, ak nie tu...vydrž to s nami...
aleš-novák
09. 06. 2016Gora sice neodpočívá, ale Gora už odpočívá...
To mi připomíná, Agát, film: je třeba zabít Sekala: lidi, chtěla jsem odpočívat, v noci umřela Gora, rtw moje milá, ale s vámi se nedá...
To je jeho styl, milánek předvádí, jak zná pár slůvek z francouzštiny. A zas o mých prasatech: že ho stále tolik fascinují. A muňky a filcky též...
od h som tu ja, ale okrem priblblých komentov nepíšem nič, fakt, prisahááám
A minulý týden někdo od h...už nevím, to samý, je to jistě Mistr:))) úplný Houdini:(((( /T.
no už je to podruhý a skoro dvacet děl najednou... to je jeho styl :)) a básně taky nic moc... ale peču na to, stejně se zabít nedá :))))
aleš-novák
09. 06. 2016agáto, nebuď paranoidní... tohle by nedokázal...
odrovnal ma exšpekáček
predstavila som si exa
kto by ma takým jedlom trestal
chudučký je ten panáček
ak som aj mala dáke vnady
je to tak dávno, človek mladý
myslí si, že mu patrí svet
ach, lásky ,nad lásku k jedlu u mňa niet
bejby, srabe, copak nevidíš, co dělá z dílny? ten šílenec, co tam naběhl, je tutově taky von ... jeden člověk a co dokáže, to je co?
vyváženě se tady ztrácej blbůstky, pom´´´´óóóóc!!!!!!!!!
taková ftipná byla :)))))))))))
To mě se loni v líhni vylíhlo šest kohoutů: je u nás hlučno, hlavně poránu:((( /T.
já zas přáskla Haničce
že tíhneš ke kachničce
hezky pěkně na pekáček
a je z tebe exšpekáček :))))