Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHaiku pro Lnici II.
Autor
agáta5
omyli křížek
všechno naráz čistější
i nohy Krista
19 názorů
Poeteroristka
04. 03. 2023❤️
to mi si tady tajně s law :))) je fajn, že jsi se přidala....
paměť je sviňa - jdu číst zloduchům o Ferdovi, jak ho nechtěl schovat hlemýžď, když pršelo ... voni ho vůbec neznají!!! :))) ani Pytlíka
a pak ze mně snad nějaký haiku vypadne hehe
No teda, agátko, parádní atmosféra. Ještěže mi zvedavost nedala a nakoukla jsem:)
vtáhnout do agáty :)))) to mám z té léčby... pořád jsem trošku mimo :) ale tak hezky... asi o tom napíšu
paměť musíš posilovat, je to něco jako sval - jak ji přestaneš používat, už nepoužiješ :) šumák chápu, jen tě pokouším vtáhnout do agáty:)* ale buď si kde si, hlavně že fajn :)
přišla jsem o krátkodobou paměť... tak by mi možná haiku udělalo dobře :)
hlavně nepřerušovat myšlenku - to je pak konec! :)) ale je mi to nějak šumák poslední dobou, člověk je tak nějak volnější , bo co :))
Kristova noho! :) měla by ses dát na haiku - měla bys dost času i na hlínu a prťousy - a byla by poezie!
CarverIsBack2
02. 07. 2016*
Evženie Brambůrková
26. 06. 2016/T
Já taky někdy střílím haiku od boku. Ale moje improvizace někdy uspějí a někdy ne. - Improvizace patřila k haiku i ve starém Japonsku,takže pokračujeme v nejméně třistaleté(snake by mě asi opravil) tradici.
aleš-novák
24. 06. 2016však taky je slunovrat...:o)
aleš-novák
24. 06. 2016paráda...taky se přidám :o) uděláme takový hájkový řetěz...