Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAnglodchod
Autor
12 opic týdně
postavit zeď a roztáhnout dráty
ať si to vyžerou ostatní státy
nechceme útisk a finanční ztráty
královský maminy a přičmoudlý táty
8 názorů
je fakt, že z pohledu evropskýho přátelství, to Angláni zabalili! (no, mají ještě celý velký oceánský Commonwealth, don´t they? ... si řekli staříci v pubu někde v anglické village)
to hraje velkou roli, nicméně pořád v tom bude i velký, možná zásadní, kus germánského pohledu na slovanstvo jako to nejhorší z genofondu lidstva. a, ruku na srdce, když se zahledíš na východ, neztotožňuješ se s tím taky někdy?
aleš-novák
27. 06. 2016ano, český pohled na pojem "přistěhovalec" je zásadně odlišný od britského (ale i německého, třeba)... jsme prostě malý, vnitrozemský stát, bez zkušeností s koloniemi...
~~určitě mohou, jen jsem tím chtěl naznačit, aby se tady nikdo neutěšoval: britové považují za horší póvl slovany než orientálce. v podstatě to souzní s pangermánským názorem, hitler se taky byl s to paktovat spíše s bosenskými muslimy než se slovany. a pro zajímavost, koresponudje to i s názorem masaryka, možná znáte tu povedenou pasáž ze světové revoluce, kde mluví o tom, jak je hned poznat, když vlak přejede hranice mezi německem a českem.
aleš-novák
27. 06. 2016však i východoevropské maminy a tátové mohou být přičmoudlé/í
okoloidúci
25. 06. 2016popravde, sympatickejší je mi autentický hlas britskej verejnosti ako zideologizované neúprimné kecy Schulza, Junckera, Merkelovej, Hollanda...