Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePomalá kola
Autor
Umbratica
Hozený kámen
odváží přes jezero
zvolna velký vůz
15 názorů
Nedá se říct,že by mě někdo přímo učil.Pouze jsem si vyměňovala názory se zkušenějšími haikaři jako jsou Darmošlap nebo Můra. To ale trvalo jen velmi krátce. A dříve se k mým výtvorům taky občas vyjádřil snake. - Dříve...
Mohu poprosit o informaci, kdo a kdy Tě učil? Nehledej v tom impertinenci, jde čistě o zájem vztahující se k žánru.
ga,
jistí celkem kompetentní lidé mě kdysi učili,že metafora je povolena,pokud celé haiku je mataforou. A já si myslím,že je to tenhle případ. - A v haiku Kaluž už žádnou metaforu nevidím.
Sakra, ženská, už bys to konečně mohla zkusit bez berliček metafor. Z Tvých textů čpí, že na to máš.
Lyryku,
moc děkuji za výběr.
Kočkodane,
požadavek žabiček si dávám do poznámek a snad ho uspokojím v nějaké příští jezerní básni.
Lnice,Backu,
moc děkuji za tip.
CarverIsBack2
02. 07. 2016*
Karpatský knihomoľ
01. 07. 2016Páči *
okoloidúci
01. 07. 2016parádny obraz aj kontrapunkt *
Díky,Won Ume,
v červenci chci zveřejnit trochu jiná haiku,než jsem psala dříve a tvůj názor mě bude samozřejmě velice zajímat.
Třeba si můžeš představit,že na břehu stojí Karel Hynek Mácha v širokém klobouku a ve vysokých botách.
aleš-novák
01. 07. 2016dobrý úhel pohledu!!!