Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setřešňová III.
Autor
aleš-novák
trhání třešní
je de facto
o d p l o d n ě n í
38 názorů
Rozumím, ale ono je otázkou, jestli by po sedmičce 45% etanolu nebylo blbě i s fermentací "bez". :-))))
MK: Nedávno jsem měl možnost ochutnat "oplodněný kvas" z obyč českých špendlíků. Byl jsem, já městské dítě, překvapen. Kam se na něj hrabe slivovice.
Třešně se odplodňují nejlépe odpoledne. To je jednoznačný pecedens.
°-)) /**
Po odplození hlavně odpeckovat! Přítomnost pecek v kvasu u mne znamená nemožnost konsumace destilátu :-)
aleš-novák
06. 07. 2016aha...dobrý postřeh, Diano!!!
Jarmila_Maršálová
04. 07. 2016to odplodnění je prakticky celý rok-nebo půlrok
aleš-novák
04. 07. 2016tohle zamotávání je naprosto neškodné...:o)
Aleši, koukám, že tady spíš záměrný precedens než poezie. Aby jste se do té botanické bio fyziologie nezamotali. :-)
Evženie Brambůrková
03. 07. 2016Proměnila jsem odplodnice na marmeládu. Nebo na jam? /T
aleš-novák
03. 07. 2016zase ty špecifiká...
okoloidúci
03. 07. 2016... u náš na balkáne je ok aj tvar "nímand" :)
aleš-novák
03. 07. 2016nejlepší spisovat by moh vědět, že se to píše niemand...:o)
okoloidúci
03. 07. 2016aleši, vďaka za ponuku, no som nútený ju s vďakou odmietnuť.
už si videl, aby najlepší spisovateľ všetkých čias šiel na súboj s nejakým literárnym nímandom?? :)
aleš-novák
03. 07. 2016Kočkodane: v rámci odplodňování stromu nedošlo k nadměrné konzumaci plodů, takže obvyklá denní dávka červeného nezpůsobila žádné komplikace...:o)
okoloidúci
03. 07. 2016dobrý pokus, Movsare :), no uznaj, že ako najlepší spisovateľ všetkých čias nemôžem brať vážne kritiku nejakého bezvýznamného, závistlivého a navyše anonymného autora a kritika :).
aleš-novák
03. 07. 2016děkuji, pánové, že jste zůstali gentlemany. Pokud byste potřebovali sekundanta na souboj za úsvitu, jsem k dispozici...
ber si k ruce nadávku, jakou chceš, ale tím nedokážeš zhola nic. a nejméně to, že bys uměl psát. neumíš. blábolíš. jsi na úrovni internetového frustráta, co sesmolí holou větu, výkřik.
okoloidúci
03. 07. 2016Movsare, do dnešného dňa som mal za to, že za dobu, čo som na písmáku, sa už stihli verejne prejaviť všetci miestni pošukovia. holt, zmýlil sa :).
nepotím, na tebe jsem spotřeboval v textu asi 3 minuty, v komentu asi 3 vteřiny. ale rozumím, že v soudu vycházíš ze svých (ne)možností.
okoloidúci
03. 07. 2016Movsare, načo potíš tričko? po tom, čo si predviedol vo svojich „dielach“ na tému Toyenka a Klára Samková a v komentoch pod nimi, ma už fakt nemáš čím prekvapiť.
blacksabbath
03. 07. 2016jíme od-peckované...............*/***
stalin si prý ke konci života myslel, že je největším spisovatelem všech dob. trochu jsi mi jeho diagnózu připomněl/a tou významnou poznámkou o "polovičaté citaci".
okoloidúci
03. 07. 2016aleši, som tým (akiste na rozdiel od Movsara) potešený a poctený :)
aleš-novák
03. 07. 2016okoloidúci: s dovolením jsem si vypůjčil tvůj slogan do prologu...
okoloidúci
03. 07. 2016aleši, palec hore! :)
Movsare, nabudúce skús niečo aspoň trochu vtipné :) a z výkladového slovníka pre náhodného okoloidúceho si citoval polovičato a lajdácky.
krásny novotvar... u nás nepoznám slovo odplodnenie a aké je v tomto (ale aj v iných podobných) prípade pravdivé
:)
aleš-novák
03. 07. 2016těšil jsem se na tvou reakci...:o)