Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa dně 1 a na dně 2
Autor
Kolobajda
Na dně 1
Úplně na dně Pandořiny skříňky
zůstaly uschovány beznadějné
Kolobajdohovadinky
Na dně 2
Převáželi dobytče
dobytčím vagónem do Bytče
přála si kráva telátka
a teď ji vezou na jatka
17 názorů
Nevím, proč někteří (nebudu jmenovat) ve mně vidí, nebo se snaží najít básníka. Když já se živím psaním prózy - tedy povídek. Neboli - poetické miniatury, hříčky lze dovézti až do... ad absurdum. Mí neumětelové mi rozumějí... : -))
aleš-novák
04. 07. 2016já jsem tedy nikdy rybičku Paliny hawlovské neviděl...a doufám, že ani neuvidím :o)
Evženie Brambůrková
04. 07. 2016Vlastní jména se píší s velkým písmenem.
blacksabbath
04. 07. 2016.....hovadinky...blbinky....srandičky......na to vás užije
chudinky jalovičky....*/*
Evženie Brambůrková
04. 07. 2016Začíná to vypadat, že se našel nový mentor. /T
Život náš či dobytčete
není jako z čítanky.
Nemusí být tele, relé,
člověk jako z písanky.
aleš-novák
04. 07. 2016směle můžeme nabídnout i srovnání hamletovské:
co asi krávě
běží v hlavě?
býk
či ne býk...
aleš-novák
04. 07. 2016básník právě pranýřuje necitlivost masového průmyslu, který nedbá na duševní život hovězí samičky a nemilosrdně dodržuje pravidla potravního řetězce.
ano, hovadinky. možná bych to nazval kokotinky.
napsal bys i tohle: přála si ester děťátka a te´d ji vezou do osvětimi. tedy, nspsal bys to podobně idiotským tónem?
protože u básníka, nebo aspoň člověka, který o poetický vhled do světa usiluje, bych podobnou před-úvahu očekával. chybí-li, je to takové duševní mrzáctví. protože mezi jatky a osvětimí by básník, filosof, teolog, vidět rozdíl neměl.
aleš-novák
04. 07. 2016ještě bys taky mohl být filozoofil...