Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTřepetavě
Autor
Marcela.K.
Poletuješ před námi třepetavě
Hopsáš po zábradlí nadlehčována silou, která se rovná síle dědových paží.
Ať jen se někdo opováží trhat ti křidélka!
Modrásku…
básničky vplétám ti do vlásků
aby sis vzpomněla maličká
jak uspávala tě babička
Poletuješ před námi. Na hlavě háčkovaný klobouček s motýlky.
Když tě do náruče vezme teta, vypadá to, jakoby chovala sebe maličkou. Vypadla jsi jí z oka.
Poletuješ nad námi v modré sukýnce s pikotkami.
Táta tě zvedá nad hlavu…
Jsme spolu - nejste sami.
Táta tě zvedá až do nebe.
Kdybys dokázala doopravdy létat, měla bych strach…
11 názorů
tak milá, mým to s vnučkou taky tak, chvílemi pocit naprosté blaženosti *
blacksabbath
08. 07. 2016....krásná.............*/***
Marcela.K.
08. 07. 2016Lakrov, a co to, že vypadla tetě z oka? To nemám přepsat? :-) Já vím, myslíš to dobře, ale...možná jsi opravdu holka a nevíš, že jsou i takoví kluci, co křídla motýlům trhají.
Kočkodane, ty jsi určitě motýlkům křídla netrhal...
Diano, díky :-)
Díky všem za komentáře.
Rozmotilé, jen místo téměř drasticky působícího ...trhat ti... by znělo lépe ...sahat ti na..., ...edotýkat se... nebo nějaký podobný ekvivalent (stírat pel?). Nevím, co jsou pikotky -- teda už vím, ale ne "z hlavy". Ten strach zmiňovaný v posledním řádku možná jednou přijde, ale pak zas zmizí... Tip.
Překrásné, plné citu! Vašeho motýlka přímo vidím před očima a žehnám mu! ************
okoloidúci
08. 07. 2016líbí :) *