Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdo je tady dítě?
Autor
Movsar
Madona v tramvaji
Má výraz Raffaelových madon, má i jejich oči, něžně zahleděné někam do těžkostí, a rty celé od jemnosti. A jejich světlou pleť a silné vlasy. A taky má ohromné břicho, jenže není těhotná. Je plná krásy.
Metamorfózy
Když si na ni lehl a několikrát pronikl jejím klínem, tu se náhle změnil v novorozence. A už dál v ní nebyl, nýbrž v jejích dlaních. Držela ho v nich nad sebou tak, že se drobnými prstíčky nohou dotýkal jejích prsů, nateklých erotickou láskou a mateřstvím. Držela ho ve vzduchu, přibližovala si ho k ústům a zas zdvíhala. Smála se na něj. I on se na ni smál. Nic jiného mu nezbývalo.
Kdo je tady dítě?
Tramvaj, anonymní žena. Vysoký stupeň těhotenství jí z prsou vykouzlil dva baňaté klenoty. Ještě než budou předány ústům dítěte, hraje si s nimi správce pokladu: cizeluje je jazykem, různě jimi otáčí proti světlu i potmě, těžká je a hlasitě chválí jejich ryzost. Až se vtírá otázka, kdo je tady dítě?
Bioromantika
Třeba se nebude jmenovat Ozzy, ale zazpívá jí mama, i´m coming home. Ta holka má v plánu bejby. Teď jede podvečerní tramvají z kavárny, kde o tom s kamarádkou svedly řeč. Stojí obrácená, její zadek nemá chybu, cibulák, co říká: A teď breč! A tak se úchyluji k věštbě: Zhruba za čtyřicet let, třeba se nebude jmenovat Ozzy, ale bude tady a bude ji mít v srdci. A v některé ze smíchovských pivnic, v režimu karaoke, ji zazpívá mama, i´m coming home. Pak se skleným pohledem zadívá k výčepu a lámanou češtinou si poručí patnácté pivo.
10 názorů
Hezky se to stupňuje, kapitolu po kapitole. Vtáhle mě to závěrečnými větami té první. Tip.
slyšel jsem o té pachuti, není za tím nějaká idealizovaná představa o slaďoučkém mléku v duchu jakési rajské utopie. a přehnané to asi je. nechal jsem se v té tramvaji unést. je to oslava krásy, dokonalého tvaru.
lawenderr, tak ta extempore berme jako humanitární bombardování v elektronické praxi.
To je v poho...já vrhám jen málem...můj žaludek je už vytrénován, když to tu pročítám ...
jo a podobně masitě koukají ti, co je radi porcují...pěkně ořežou ta baňatá prsa a vezmou si je domů... pohoda.:D
možná, že tady někde počala poezie ... Movsare, kdyby ty ses držel jen té poezie, jaký by mohl být na světě klid a mír ... :)))
tak zkus před čtením nějaké antiemetikum. jsou výborná přírodní, jejichž doporučení je na hranici zákonnosti, ale ty si poradíš, careful.
díky, goro. snad z toho nebudeš mít oplétačky. :-)
...no, jestli tohle vnímáš pod mateřstvím, tak potěš..kdyžtak už spíš těhotenství, nebo tak jak jsi to popsal spíš březost samic... a opět je to takové uslintané u baňatých klenotů, jsem málem vrhla tyčku...