Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezkusím znovu
Autor
agáta5
v kapce stínu odemkla jsem
žádné světlo jenom průvan
cítím vodu na Sahaře
pstruhů hejna…
kluzký kámen pod nohama chladí saje pnutí v patách
stříbro je mi
k dechu stačí
z máků cedím černá zrnka k propadání do trychtýře
jedno cinkne
světlo je mi
nafoukáno z léta sladce
slova
slova
břitva
tence
zahojená k cestě domů na půl kroku od východu
polepším se
zkusím znovu…
26 názorů
Viviana Mori
16. 09. 2021Čtu si ji a říkám si, že je mi povědomá. Pak koukám na rok publikace. Četla jsem ji tu už několikrát. Ráda jsem si ji připomněla znovu. :)
V nových souvislostech slova nabývají dalších významu...a je tak smutno.
Zdravím Tě tam DOMŮ, milá agátko...
Čtu po několika létech znovu a mám jakýsi zneklidňující pocit a současně jakousi víru, která nemůže být bezvýsledná. Nádherný text.
Agáto, Tvoje texty se mi vždy moc líbily, i Tvoje komentáře stály za to :) budeš chybět...upřímně...nikdy na Tebe nezapomenu...a děkuju...a nezapomeň se nám z nebe posmívat, jak nám to pisálkovství nejde!
Nikdy jsem Tě neviděla, ale vždycky, když něco napíšeš, tak se mi chce plakat. Jsou krásná. Já dokážu závidět jenom slova. Klidně to přiznám. Nevím, proč to tak je. Neumím dělat rozbory cizích ani vlastních myšlenek, funguje to stejně všechno jinak. :)
Ano, skvělá... a dokonce i skvělá prozaička- viz její poslední dílo. Ráda jsem tě četla, agátko.
vindal drámo
12. 08. 2016sprška nevydařených oxymoronů..
jH, nojo, to jsem se zkazila až tady :) zkusím znovu veršovat po starým : díky
já jsem ztratil chuť třeba i na 10 let a nenapsal jsem ani řádku a i nyní mám absenci v řádech měsíců, to je u mnoha, možná i většiny autorů docela běžná věc. Zatím piš, jak cítíš, ale možná je dobře napsaný nový text nechat uležet minimálně neolik dnů a několikrát se k němu vracet. Vždy objevíš nějaký malinký zádrhel a někdy celý texz smažeš.
všem díky za zastavení :)
a2a2: :) upřímný přecitlivělý nános :))) měla bych se naštvat, ale když jsi to trošku obrousil tím slovem "upřímný" odpouším ti..:))
už nějakou dobu přemýšlím, jak ztvárnit svý pocity bez "nánosu", zkouším, ... není to ono.. cejtím, jako by mi tam něco chybělo.. nějak ztrácím chuť psát, protože moje vyjadřování je právě hodně o pocitech a chybí mi ta slova... zřejmě ze mě nikdy nebude skvělá básnířka (i když jsem moc toužila po tom, něco sdělit a bejt jí)
obdivuju básníky, kteří umí oslovit čtenáře bez vaty, bez sentimentu...
ale třeba ta slova najdu a celý to zapadne, kam má... co já vím, že jo, co bude zejtra :)
díkes, potřebuju tyhle komentáře jako sůl :)
výtečné po formální stránce, hravé i milé i obsažné a bez toho upřímného přecitlivělého nánosu
Evženie Brambůrková
13. 07. 2016Jsou to tvoje dojmy a placej si je podle své nálady. Buď si v tom neco najdu nebo ne.*
blacksabbath
13. 07. 2016z máků cedím.........do trychtýře.......... nafoukáno z léta..........*/***
return-of-ca-2
13. 07. 2016*
:))))) žádný podvod... halabala - experiment!
nadechnutí
akce
a pak slova, říz - všechno kazí - přesto ...
ale díky za zachycení tvého prázdna :)))) zkusím znovu ... líp :)))
Karel Koryntka
13. 07. 2016Z této jako fantazie mám dojem, že autorka si je vědomá svého podvodu, že totiž pouze halabala plácá co jí napadne. Viz verše "slova slova", jako kdyby autorka sama přiznávala, že její slova nenesou obsah, že jen mate - a to je jediná realita postižená touto básní. (plus ovšem také výhrůžka že se "polepší" a udělá to přístě zase.)
aleš-novák
13. 07. 2016rytmus mě úplně vtáhnul, jak to tepe...