Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAnděl
Autor
sir Ravenwolf
Dnes jsem spatřil anděla.
Seděl na chodníku s hlavou schovanou v dlaních a mlčel.
Přisedl jsme k němu a s úžasem jsem na něj hleděl.
Mlčel.
Spustil jsem vodopád slov a otázek jsem měl na tisíc.
Mlčel.
Co Bůh?
Co nebe?
Co já, co mě čeká?
Mlčel.
Kolem nás slepě proudily davy lidí a my jsme tam jen tak, nikým nerušeni, seděli.
A on stále mlčel.
Zapadalo slunce a pohasínal i svit lamp.
A my stále seděli.
On tiše, bez pohnutí.
Nechtěl jsem ho rušit, tak jsem také jen tiše seděl a díval se do prázdna.
Tma kolem sílila.
Viděl jsem jen obrys jeho bílých křídel.
Najednou se zvedl. Vztyčil se vedle mě a díval se mi do očí.
Jasně zářily a já v nich zřel slzy smutku.
Stal jsem se němým, když poprvé promluvil.
Řekl jen: ,,Selhal jsem."
A já v temnotě zústal sám!
9 názorů
Tady už jsem hodnotila - být tebou, všechny anděly už z tvorby vynechám, hledej jiná slova, je jich dost.
sir Ravenwolf
20. 07. 2016Ano, spontánní... Omluv, prosím, mou hloupost ;)
sir Ravenwolf
20. 07. 2016Ano, spontánní... Omluv, prosím, mou hloupost ;)
sir Ravenwolf
20. 07. 2016Děkuji ;) dělám, co můžu ;) je to však hodně spontální, a mám strach, že pokud potlačím to spontální, vznikne z toho něco umělého, jako třeba má ,,Ze života"... Tam jsem se snažil na nápad navléknout slova a výsledek je víc než sporný....
sir Ravenwolf
20. 07. 2016Moc děkuji za podnět, vážím si toho, že se mou věcí vůbec někdo zajímal a že mu to stálo za pozastavení se nad ní. Určitě se pokusím ( a pokouším) jen mi většina věcí nesedí a tak končí v reciklaci ;) ale třeba jednou ;)
Whitesnake
20. 07. 2016Má to pěkná místa, mělk bych jen výtku k tematické berličce. Oni ti andělé jsou prostě zprofanovaní poetičtí exempláři. Sám se musím zuby nehty držet, abych tohle ohrané (ale atraktivní)téma eliminoval a často se mi to nedaří - tak se to alespoň snažím uchopit jakž takž originálně. Graficky mě to neruší, naopak - vytváří to napětí a očekávání. Tip s podmínkou, že se příště pokusíš více hledat poezii tam, kde by to málokoho napadlo. Hodně inspirace.