Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBrácha
Autor
Baivioce
Když se ohlédnu za minulostí, velmi mě mrzí, že velkou část života jsem si nevážil toho, jakého mám super bráchu. A nejenom to, dokonce jsem mu někdy ubližoval a sám sobě se za to hnusím. Teď se snažím napravit, co se ještě dá a poskytnout mu podporu, jakou si zaslouží.
Jeho životní úděl není lehký – s celým světem to vždy myslel strašně dobře, ale ostatní v něm vycítili jakousi slabost a tak to pěkně schytával. V současnosti si myslí, že je Antikrist a že telepaticky komunikuje s mimozemšťany, kteří chtějí, aby se stal vládcem světa. Kdyby k tomu skutečně došlo, lidstvo by mohlo slavit, protože on by nikdy nedokázal provést nic zlého. To je tak absurdní, jako kdyby Miloš Zeman vyhrál Wimbledon.
8 názorů
Abych pravdu řek, taky se v bráchovi úplně nevyznám. Takže z textu se dá vyvodit spíš naše pouto než jeho osobnost (snad).
Po celou tu krátkou dobu čtení se ve mně ozývá otázka, kdo (jaká osobnost) se z bráchy vylíhne, ale z poslední věty není jednoznačně poznat, je-li odpovědí na to mou otázku nebo pouhým přirovnáním.
Adriana Bártová
26. 07. 2016myslím, že správně zařazeno do kategorie miniatury prozaické, tohle je vtipné, bystré, lehce stravitelné. T*
okoloidúci
25. 07. 2016... námety sú (pre mňa) ok, zdá sa mi (tak ako agáte), že to chce jednotlivé kamienky vkladať do väčšieho celku, do pre čitateľa uchopiteľného rámca.
Děkuju :) Pokusim se o to, ale nebude to lehký. Sem taková povaha, že sotva se do něčeho pustim, tak šup šup a mít to rychle za sebou. Popřemejšlim o silnym námětu.
:) můj brácha je taky nevyléčitelnej dobrák .. ale není Antikrist, jen truhlář :)) a za vládce světa by se nehodil, jinak by nejspíš by vzniklo bezvládí :)))
nemáš zájem sepsat něco víc ucelenýho? Mě to u tebe vždycky přijde jako vytržený z něčeho delšího... a to je škoda, ráda si čtu tvý věci...