"Co jsem cítila předtím? Houbovou polévku na chodbě... a taky život, dlouhou řadu zrcadel, jak si podávají obrazy... "
no a proto jsme se asi dneska vrátila...prohlédnout si znovu obrazy..cítit.....
škoda že sem tu tak pozdě * * *
dnes jsem tu beze slov -t-
Tohle je bájový!!! Nprosto úžasně dokonalý! Máš můj obdiv:) A taky tip!***
Líbí se mi protože mě chytlo za srdce, zrcadlení je báječná forma komunikace, nemusí to být báseň, aby to lidem něco sdělovalo. Tvoje zrcadlení mě dostalo. Nevím, jestli tě potěším, když napíšu, že jsem se v tvé básni i komentáři k tomu jak vznikla našla. Píšeš báječně, máš talent stručnosti a emocí.
až se stydím za to, jak klidný vedu život...
líbilo se mi to
jeden čas jsem Kolumby nejedla
(zvyšují cholesterol)
ale mám je ráda!
:-)
Tomu říkám Poezie.
Chtěl jsem tu ocitovat pár veršů, ale už mě předešli jiní, tak jen přidám další tip.
clovrdik: Cyniku...vím, proč doma zvířata, která mají svůj osud jistý, pro jistotu nepojmenovávám. A už vůbec ne třeba Vasco da Gama :o)) A ono je taky něco úplně jiného chov a výchova... :o)
Ale Clovrdiku, my idealisté nevychováváme kuře pro pekáč, víš? Zvláště ne kuře, které se jmenuje Kolumbus :o) A před Zrcadelnicí smekám :o))
Mamutě ... no jo, ale když je pěkně křupavoučký ugrilovaný, tak je úúplně jedno, jak se jmenovalo :-)))
před chvílí jsem u jiných nevěděl co říct
a teď nevím jak :)
snad jen, že tahle je splavná od srdce
Já mám jedovatý konvalinky na ubrouscích, ale ne na lednici, nýbrž na qětináčcích :c) je to moooc pavučinkovaté :c)
joo, dobrej, jakoby chaotickej sled myšlenek, ale jako celek to vytváří obraz, poněkud posmutnělej, ale s vyhlídkou na lepší zítřky ( ostatně i pojmenovaný kuře se nechá vykuchat a nacpat do ledničky a pak si ruce utřít ubrouskem se sluníčkem, když už tam teda je .. ) TIP a výběr !!!
Já ničemu nerozumím!!!!!!!!!
..."zrcadlíš se ve mne" :o) nádherne vyjadrený živoooooooooot *
To zní jako život...
TIPík
Šrámy
Krámy
Prámy
Domov
Trámy
Hoří
mno je to zajímavé, připomíná mi to mý starý věci (cheche, já stařec) ;o))
víš,m poznat dobrou báseň... většinou to neodůvodníš, tyhle věci se dějou srdcem a ne hlavou ;o)
Zatím, pápá
m.
ve dvě vypnou noční proud a to se bude spát
ve čtyři prášek na praní
v sedm jít na pracák
sorry ,že jsem ti to trošku překrášlil ,ale chtěl jsem se do toho trochu vžít.Jinak se mi to moc líbí ,stejně jako zrcadla.
Proč ?
Proč máš ráda zmrzlinu?
tak tohle mam teprv pred sebou.........
Páni, zaskočili jste mě. Opravdu je ta báseň dobrá? Protože když ji čtyři lidé zařadí do výběru, mohlo by to o tom svědčit... a z těch krátkých citoslovcí v kritikách se jeden moc nedozví...
Jak se pozná, že je něco báseň?
Když řeknu "jůvajs", tak tim myslim, že JE dobrá.
Když ti řeknu " Hmmmm...*!", tak tím myslím, že JE dobrá!
:-)
A když to dáme do výběru, tak to znamená, že to vidíme na výběr, neboť ÚPLATKY NEBEREME!
:o)
Jste hodní, ale tak jsem to nemyslela :o)
Já si nestěžuju, že by to neznělo pochvalně, já si vlastně vůbec nestěžuju, že jo ;o)
To jen, že si myslím, že to není zas až tak moc báseň, těch pár slov poházených na hromádku. Spíš vážně jen trocha zrcadlení... bez uměleckého přístupu... podle čeho se teda pozná, že před sebou máme báseň, popř. že před sebou máme dobrou báseň? (nechci slyšet, že podle toho, že Wopi řekne jůvajs a Print Hmmmm...*!) :o)
když***...myslím tím kousek nebe :-))
tři vykřičníky ode mě nikdy neznamenají jiného, než že se něco tuze líbí :))
to už máš, koukám, na celou legendu :)
Ale jedno mě zajímá (jakoby mimochodem) taky: jak děláš ten bílej název...???
pro mě naprosto super !!!
umět ho takhle bravurně postavit na špičku
... nože :)
nedám na obal, dám na ... :))) a taky spikleneckým úsměvem mezi Nej!
Myslím proč líbí? Čím líbí?
jó dobrou báseň....o tom bych už nerada někdy mluvila :-))...prostě se na nějakou kouknu a docela subjektivně si řeknu že je krásná a tak je i dobrá...rozuměj pro mě...k obecnu a objektivismu jsem ztratila vyjadřovací schopnosti :-))
líbí se
t
protože cituji je to jen pár slov poházených na hromádku. Spíš vážně jen trocha zrcadlení... bez uměleckého přístupu...
:-))
ale fakt to tak je, možná
" jednou napíšu kuchařku
a vychovám kuře jménem Kolumbus"
už jen tohle....
prostě neotřelost, fantazie a něha dohromady
A teď naopak...
zodpověz Ty:
proč jsi to psala?
co jsi před tím cítila?
co jsi cítila po napsání?
co jsi cítila při tom? :-))))
To jsem se schválně ptát nechtěl, Pájo jedna :))))))
Proč jsem to psala? Z trucu... protože už se dlouho cítím vyschlá pro básně... protože mám podivnou touhu, když vidím čistý papír, a pak si zaboha nemůžu vzpomenout, co jsem to vlastně chtěla napsat... lidem, o lidech... nevím.
A tak jsem si postavila hlavu, že ten papír nenechám prázdný.... ze zvědavosti jsem to psala, jestli se mi to povede. Neměla to být dobrá báseň. Vlastně to vůbec neměla být báseň. A ani není.
Co jsem cítila předtím? Houbovou polévku na chodbě... a taky život, dlouhou řadu zrcadel, jak si podávají obrazy...
A potom? To samé... :o) Hlavně tu polévku...
no vidíš... a o tom je umění....
No, o tom často bývá grafomanství a žaludeční vředy.
to taky...
proto tvořím vždy s anacidem po ruce :o)
A to je přesně to, čím dělám ten bílý název... anacidem v ruce :o)
...zvlastne - zajimavo - nezno - strasidelno - zajimave...
libi.....a myslim, ze zpusob, jakym toto dilko bylo napsano, neni nikomu cizi..:-) * J.
Krasne popsana horkost a zaroven slast jmenem Zivot... naaaaadhera !******
Jsem za všechny předřečníky, až je nestuduji. Milá zrcadelnice, zrcadlíš nás skvěle. :-)*
Jo, jo, je to pěkný, pěkný.
Zkoušel jsem to číst i druhou stranou a, a bylo to stejný.
Rozhodně to stojí za přečtení. =>*