Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlechový tobogán
Autor
Umbratica
Lnici
Jak si tak prší
kaštánky se svléknou a
hup do okapu
26 názorů
Čudlo,agáto,IQnicku,blacksabbath,Evženie,Lnice,
opravdu mě překvapilo,že moje dětské haiku udělalo radost tolika lidem. - Jak to tak vidím,bude se muset občas věnovat i dětské literatuře.
jé, děkuji za věnování, jsem ráda, že jsem inspirovala, myslím, že i to dětské pojetí je hezké.-)
Evženie Brambůrková
04. 08. 2016Nemám moc ráda slovo roztomilé, ale sem by se hodilo. /T
blacksabbath
04. 08. 2016dobré...*/**
to je roztomilé...ještě u toho slyším kaštánků smích, mezi hudbou deště... :o)
Karpatský knihomoľ
04. 08. 2016Dieťaťu vo mne sa to páči
aleš-novák
04. 08. 201604.08.2016 09:50:18 Gora
Jste moc šikovní, vy hajkáři:-)
na to se dá říct: ide o to, ako sa v noci vyhaikáš...
A kdyby sis lehl k okapové rouře,třeba by ti jedlé kaštánky skákaly přímo do pusy,když už jsme v tom dada.
Díky qíčalo,
jen nevím z hlavy,jestli v Japonsku roste jírovec mad'al. Asi ne.Musela bych na to senrjú využít tamní flóru.
:-) děkuji... I pro mě ode dneška už nebudou kaštany obyčejné.. (ony teda asi nebyly nikdy, ale teď už v nich budu vidět i ty skotačivé odvážlivce :-)
Won Ume,
když chodím na své zahradě kolem levandulí,na kterých se krásně houpou čmeláci,vždycky si vzpomenu na tvoje haiku.
aleš-novák
04. 08. 2016tak třeba nějaký přijde? :o)
okoloidúci
04. 08. 2016... mhohé haiku oslovujú aj (veľké) deti, toto celkom určite :)
okoloidúci
04. 08. 2016... roztomilý obrázek svlékajících se kaštánků skákajících do toboganu okapu :)
aleš-novák
04. 08. 2016u mě dobrý :o)