Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"Dobrej..."
Autor
Evženie Brambůrková
Jedu si takhle v podvečer Metrem
a na "Hlaváku" přistoupí postarší týpek v širáku,
s "teletem" na zádech a s úsměvem zahlaholí:
"Dobrej den, vespolek!"
Všichni naráz zvedli hlavy.....a nyní
už, už.....by to mohlo být
a zaznělo by sborové: "Dobrej..."
22 názorů
Evženie Brambůrková
15. 08. 2016Možná i o něco později. Ale dnes si může zdravit dosytosti. :-)))
Evženie Brambůrková
13. 08. 2016Děkuji.
Evženie Brambůrková
12. 08. 2016Až zase přístě pojede a někdo mu odpoví, podívám se, kde se nachází agáta a blacksabbath.
Moc vám všem děkuji.
I tobě, Karle, děkuji. To si tam, určitě být nemusí. Ale to máš jako v té písničce: Plavu si ani nevím jak.....Prostě se mi tam líbílo. :-)))
Karel Koryntka
12. 08. 2016na začátku bych škrtnul "si" neb o hrdinku zde nejde, ona je čistá pozorovatelka, jinak je momentka celá výborná, jaksi on-line referuje o stavu civilizace ve velkém městě + plus také že to takové (takové odlidštěné) nenusí být a nebývalo, někteří lidé, ano jsou to "týpci s teletem", oni umí ještě jezdit do přírody a zpívat u táboráku, dovedou popřát ostatním "Dobrej den..."
jóó, svět by byl veselejší, kdyby lidi reagovali spontáněji :)) škoda, že jsem tam nebyla... hihi
stáva sa, že príslušníci staršej generácie pozdravia pri vstupe do MHD či čakárne u lekára, proste vo verejných priestoroch, je mi to veľmi sympatické, vždy odzdravím, škoda, že mladí na pozdrav zabudli, aj na elementárne otázky, napr. pri vstupe do kupé, či je voľné miesto... pozdrav, poďakovanie už nepatria k základom výchovy...
Kočkodan: jak tě znám, zdravil bys a hodně hlasitě...byl bys dokonalý mediátor :-) Evži, dobrý postřeh, já měla nedávno podobný a možná zpracuju:-)))
blacksabbath
11. 08. 2016...tedy já bych odpověděla....a hlasitě......*/***
aleš-novák
11. 08. 2016mládě od krávy, Medvěde :o) takové větší kůzle :o)
Evženie Brambůrková
11. 08. 2016Nevím, zda budu mít zrovna já tolik odvahy. A "tele" se už rozpadlo.
okoloidúci
11. 08. 2016... ejhle, co dokáže tele na zádech :))
aleš-novák
11. 08. 2016stačilo být první, třeba by se někdo přidal :o)
Evženie Brambůrková
11. 08. 2016Ale jednou to lidé řeknou a nahlas. :-))))