Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZásek
Autor
Umbratica
Z trhliny v mraku
vzrušený rybář právě
táhne úplněk
21 názorů
Tohle už je hodně blízko haiku... jen mě mrzí pozorovat, jak úzkostlivě držíž formu 5-7-5, v ní nevyužiješ prostor plně (pomáháš si slovem "právě" - vatuješ), a pak si přidáš + 2 slabiky v názvu. Takže ve skutečnosti publikuješ formu 2-5-7-5 s tím, že "zásekem" zřejmě dovysvětluješ pro méně zkušené čtenáře. Haiku, jak víš, vychází ze zenu, autor nehodnotí, potlačuje své ego, nechává závěry vytvářet čtenáře, slovům jako "vzrušený" se snaží vyhnout.
returne,
to je asi věc osobního vkusu.Já si právě na té eufonii zakládám.
Backu,Čudlo,Lnice,snake,
moc děkuji za pochvalu a budu se snažit pobavit vás i příště.
Kočkodane,Evženie,Kolobajdo,
moc děkuji za vaše variace.Líbí se mi,že tady vzniká haikařská tvůrčí dílna. - Máš pravdu okoloidúci.
okoloidúci
16. 08. 2016Kočkodane, Evženie, Kolobajdo, pekne ste zavariovali :)
Evženie Brambůrková
15. 08. 2016Z trhliny v mraku
snášely se na zem
zlaté nitě.
To není haiku, jen moje momentka z nebe před bouří.
Noční rybář se mi líbí. /T
CarverIsBack2
15. 08. 2016*
return-of-ca-2
15. 08. 2016super nápad. má to obraz. Vadí mi pouze zvolená slova ... právě táhne dle mne škodí až příliš.
okoloidúci
15. 08. 2016... zaujímavý a veľmi pekný obrázok, vyrušil ma len prívlastok "vzrušený", no dá sa prežiť :) *
Díky panenko,
čtyři hvězdičky - to je taky velký úlovek.Skoro jako samotný měsíc.
jednooká panenka
15. 08. 2016****
Já vím,že je dost nepravděpodobné,že by rybář zasekl rybku právě pod úplňkem,ale teoreticky se to stát může.