Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHolčička v antikvariátu
Autor
Movsar
Pestrá Římanka
Má šaty do stoly a hrají barvami. Na Andělu čeká na tramvaj a bere si chvilku v stínu. A že tady nerostou pinie, schovala se za reklamní poutač. A poutá k sobě pohledy ctihodných i docela bezectných občanů.
Štětka z Córdoby
Mostem jdu za dvěma tetovanci. Holka má vlasy spálené barvou a z minisukně čouhá jak štětka z Córdoby. Ruce mají plné obrázků, ona má i kotvičku ve tváři, asi volí námořníky. A dole se kolébá loď a chlapiska v podpalubí si broukají: Tak už k čertu pojď…
Pohlavní
Zas jdu Náplavní, sobotní pouť po dvou víkendech obnovená. A co mi ulice na uvítanou snesla? Holku s pořádně tučným zadkem. Ten by zasloužil trest, za svou nezřízenost a vůbec jen tak od radosti nad tou erotickou hojností.
Bachratí motorkáři
Do Myslíkovy se sjeli motorkáři. A hned lemtají pivo. Každý má kožené džíny, černé triko a vestičku. A taky báchor o nejméně 750 ccm. A ten žádá šťávu!
Holčička v antikvariátu
V antikvariátu holčička. Bratr si s ní chce hrát na honěnou mezi regály, ale ona raději listuje knížkou. Už v nich začínají žít jiné sklony, pomalu se rozcházejí do jiných světů. Možná sem za dvacet let přijde jako studentka, zatímco on bude někde hlavou udávat směr koženému míči. Je to příliš laciný odhad, vím.