Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMlýny
Výběr: Print
02. 04. 2002
22
0
2764
Autor
dablik008
Mlýny
ticho v odezvě na polibek
ranní čaj
neuskutečněný pohled přes vlastní rameno
slova v dešti
ztratila nu
tkavost významůmlčí
když podléhám, tak zcela
někdy to nepříjemně bolí mezi žebry
hladit
a ruku spálenou mrazem
si obvázat sám
(netušená sůl pálí stejně)
vrátím se
pokleknu a počkám si na osud
s rukama před očima
(stejně by nic neviděly)
spíš
a možná už dnešek uzavřeme
jen se občas bojím
abych se zítra probudil
nejdřív rukama
mlýny
chybíš mi, lásko…
dabli, urco :o)
(já mám na tebe dneska zátah, v avízech mám několil desítek Tvých děl počínaje 28. březnem. Bude dlouhá noc :o))
tohle je dobrý.
Vždy, když odejde ten, co je nám blízký jako by po něm zůstalo prázdno do té doby, než to prázdno zaplní někdo jiný.Mnohdy ale není kopie dost dobrá, to originál, který nám tak chybí by mohl zase vidět náš úsměv na tváři.
Vyvolala ve mně obraz zavřeného pokoje se zaprášeným vzduchem, skrz který svítí Slunce...no, nicméně tip.
možná trochu plošší, než je zvykem, nicméně rozhodně se najder pár fakt dobrejch momentů - např. "netušená sůl pálí stejně" :-)) a kvůli těmhle momentům stejně TIP :-)
ja to vzdy ctu tak, abych nechapal autora, ale sebe...a tak mne melou mlyny!!
Blaznivkaaa
03. 04. 2002
nebudu říkat, co se mi nelíbí, to je stejnak jen moje věc :-))) ale nejsilněji do mě pronikly dvě strofy před finále....
Hami, jo, jeste vic nez v pohode :o))) proto je tam ten prolog ;o)
a dik, ja se polepsim :o)
Astalavista
02. 04. 2002
Dokážeš se nádherně zanořit... naštěstí věřím, že i vynořit :)
Takhle po ránu opravdu dobrůtka, díky! *
Já nejsem správnej člověk ma hodnocení obsahu a konec mi nedává smysl vůbec, ale nebejt prologu, asi bych se zeptal jestli jste ty a Anit v pohodě. Jsem z toho trochu rozpačitej, první sloka mi moc nezní a celý to má nějak míň poetickýho náboje než obvykle.
Gastarbajtr
31. 03. 2002Astalavista
31. 03. 2002
Gaste, ne, o tom to neni :o))
Asta, jo? mozna je spis jedna z nejuprimnejsich, aspon za posledni dobu :o) tak treba je to tim...a prazdnejch mist tech ja mam, staci se kouknout :o)))
Gastarbajtr
31. 03. 2002
...hmm...ne láska tu (Ti) opravdu nechybí...:o) proč jsem k tomuhle slibovala kritiku?!
já si to rozmyslim a vrátim se ...:o)))