Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehaiku
Autor
Gora
letadlo vrčí
Labuť na Mléčné dráze
nezvedla křídla
46 názorů
CarverIsBack2
16. 09. 2016*
returne, tady se musím Gory zastat. Můžu potvrdit, že právě ona se o haiku se opravdu zajímá.
returne, díky za přízeň. Snad mi uvěříš, že forma haiku mne okouzlila, pokusím se ti to dokázat, i když mne čeká dlouhá cesta:-) Přesto díky.
Horáci, můj přívrženče, děkuji:-) Příště ti věnuji nějakou "impresi", ano?
return-of-ca-2
16. 09. 2016Mám rád, jak píšeš, ale nerozumím zdejší haikumánii. Zdá se mi, to jako nutnost zapadnout do zdejšího koloritu, tipovat a být tipován. Promiň.
To je pravda. Nemám, co bych k tomu dodal... Pokud možno se toho nevšímej... dík... smazal bych to, kdybych mohl...
To se tu rozmáhá další švar (nebo nešvar?): ilustrace k haiku. Hm... mno ... asi proto, že japonské znakové písmo připomíná obrázky...
jdi do kostela
kde se svatí nemodlí
a Pán Bůh má klid
Letadlo netrpělivě vrčí
letiště Leoše Janáčka
čekající na Dny NATO /***
okoloidúci
16. 09. 2016... s takými žubrienkami sa kamarátim?? :)
tak teda všetko NAJ päťadvadsiatničke! :)
okoloidúci
16. 09. 2016Goro, veď hej, Kočkodan je písmácky kontráš :)
okoloidúci
16. 09. 2016Kočkodane :)) pekný podzemno-nízkocenový protiobrázok :)
blacksabbath
16. 09. 2016.....už i ty ...lítáš v haiku........pěkně...*/**
okoloidúci
16. 09. 2016... pekný nebeský obrázok :)