Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seapeiron
Autor
Atacaminus
Sbírám horniny a staré dřeviny
skládám z nich bezmezně
zhuštěné koláže jako apeiron
rámuju valouny do kovových rámů
utkávám koberce z cukrové vaty
nade mnou visí Newtonovo jablko
co to všechno znamená?
Venku ve dvoře opět prší sníh
paní Fleischmannová skládá prádlo
kolíčky nechává zavěšeny na šňůře
nugátová nálada částečně zarostlá
do plechové krabice od bonbónů
stéká po skle zavařovací sklenice
vzpomínám na večer kdy jsem
Tvůj spánek nahrával na diktafon
6 názorů
Atacaminus
07. 11. 2016Cenzura je proste vsude..
dark matters
06. 11. 2016je úplne super, že sa staráš o úroveň kritík. Je to asi takto: tie diela sú tu na pismaku rôzne a dalo by sa povedať, že si vyberie každý - čo sa mne zdá slabé sa niekomu inému môže zdať ako super poézia. Tak to chodí. Kopec autorov tu má svoje zázemie, fanúšikov, prezentujú sa rôznymi druhmi výpovedí, rôznou kvalitou. A takmer každý si tu po čase nájde to svoje - autorov, ktorí ho majú radi a autorov, ktorých má rád on. a potom ľudí, ktorým nerozumie, ktorých komentáre ho iritujú a ktorým potrebuje písať komenty ku komentom.
Je užitočné vedieť formulovať svoje názory na texty. Stáva sa, že autor sám má problém sa odosobniť, a komentár k takémuto dielu, ktorý sa týka textu, môže, ale aj nemusí byť pre autora užitočný. Ale to už je na autorovi. A autora tohto diela snáď poteší, že sa ho zastávaš a obhajuješ jeho mytológiu. Skús ma možno ešte trochu viac pourážať, nech aj ja konečne pochopím, aká je táto báseň super. Možno by bolo fajn rozhodvať o kvalite diel v súbojoch.
dark matters
05. 11. 2016škrtla by som začiatok vrátane newtonovho jablka. tá druhá časť obsahuje také celkom uveriteľné intímne detaily. a celkom ma zaujalo to s tým nahrávaním spánku.