Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekapitol
Výběr: Monty_Python
02. 04. 2002
21
0
3480
Autor
hermit
kapitol
I. pátek
jáma nad níž
visíš
očima plameny z hlavy
otevřeným oknem světla
jáma nad níž jsi
píšeš
a spíš
II. směr
neutronový srab
vzadu ukončil řeč
svinuli
dráty z osení
na to pole silným nám
ve žhavém
bělostném září
ptáci se nessednou
III. účinky
struny
co prořízlými prsty
cedí
lahve
znuděného sklepníka
filosof a ženský lékař
paradox večera
soucit
žádný
No právě že nebyl. Nicméně, vidiš, díky, dyk mi úplně vypad' z hlavy člověk, kterej se na první a poslední rande přiřítil v třaskající oktávce, narval ji pod lípu, popadl mne za paž a odvlekl pod most s poukazem, že za ním vyráží rodný bratr, držící rodinnou hlídku. Jako pátrat že vyráží - kde s kým. A ještě ke všemu to tak BYLO! To jest rande stráveno zíráním zprvu vyděšeného a osléze pobaveného oka mezi špruslemi (mostními), zda se rodina již dostavuje. Ví čert, jestli jsme si dali aspoň pusu, já už to nevim... :-)
takže dokonce dva harvánci/havránci... a oba uletěli... dobře jim tak, stejně ti asi nessedli, co...?
Každou chvíli některej kosák sedne na špatnou větev a pak se vzájemně podivujeme, ano. :-)
dobře.... polopatě... PRÁCI SI NESSSSEDNOU.... PRÁCI!!!! ... nebo tam nemá být ptáci?
JEŽIŠMARJÁ JÁ JSEM VŮLLLL!!!!!!!!
:o)))))))))))))))))))))
Mozarte, díky, máš u mě kyberpanáka!!!
:o)
no...:-))))))))))...a teď jsem ztratila směr práce...:-)) (a navíc ji nikdo nessedne...:o))))))))) )
já bych z toho nedělal tragédii, eduarde... zrovna dneska mě monty_python upozornila, že jsem napsal purkmystr. koukal jsem na tu hrubici jako tele, někdy prostě oko nevidí, co ruka píše. a když si jednou zvykneš, tak si nejvšimneš ničeho. léta jsem si myslel, že naši sousedi se jmenují harvánkovi a teprve nedávno jsem zjistil, že jsou prostě a normálně havránkovi. tak co...
U ...ochutnej...!!
ale je to lepší, když si to zasypeš solí kyberzemě a zakapeš šťávou z Apple Macintosh....:-)
Wopi: tak to je teda kybernářez!!!
hermit: dobrý...trošku mi to sklouzlo do druhé dirky, dobrý...
mňam...eštěěěěě!
Tedy:
pokud se ptáci k práci nessednou [vysvětleno výše]
a vzlétnou sílou bezzednou [se dnem i bez dna]
ze skryté strany černých miss [mísa versus miss]
kde zdržoval je těžký sliss [zvukově sliz, jinak stálý tlak dolů]
pak báseň chápou zcela jassně [při jasu vědomí i ve snu]
a ševelí ji napůl z bázzně [bázeň zní ševelem]
že hermit překlep oppravil [promiň! op pravil...]
zahády dojmu osslavil [os-osa-základ, zde nit, linka básně, která byla slavně odhalena...]
░▒▓-_-▓▒░ Nezlob se, prosím... ;o)
░▒▓-_-▓▒░ Nezlob se, prosím... ;o)
Ojojooooooj...to je kalibr!!! TIp bezhlavě a roztrhaně!!! ********************** žeby? :-)
Mě ta třetí! (- někdo už tu napsal 'nejjedodušší') :))
A Wopi: ta je jen na recept a pojišťovna ji nehradí!
Ježiši co to je??!
>MNĚ< ta třetí, famofdfejmě!!!
(omlouvá mě probdělá noční? :o/)
Petulo: nessednou: jednak kvůli rytmu, taky kvůli syčení, to slovo mě zneklidňuje, jak zní, to, že se na něj pár lidí ptá, mě utvrzuje, že je tam dobře, ti ptáci tam seděli jako z toho Hitchcockova filmu, aby nám cosi připomínali, ale už tam sedět nebudou... takhle nějak jsem uvažoval, když mi z toho nakonec vypadlo těch pár slov... ale mé pochody nejsou podstatné, důležitá je tvoje vlastní interpretace, jestli ve čtenáři ta básnička něco otevírá, rozeznívá... třeba nejasné tóny, ale o to mi jde...
all: díky!
dostávám sem pořád avízka...
hermite... pro úplnost, skoro mě to rozesmívá, neboť se mi to stává taky... tak moc, stále dokola... víš, že tam jsou ptáci, čteš a vidíš tam ty ptáky... pořádně se podívej, co jsi tam napsal... :-)
jinak... je to pěkná a dobrá báseň... hlavně se mi líbil obrat (na to pole silným nám) - krásně mi to hladí jazyk.
Mozarte, dneska mám nedůvtipnej den...;-) cože jsem napsal a kde? v kritice nebo v básničce?
budu muset pojíst vtipnou kaši... .o)
v transu býti dobré je
kočka se přitom poměje
mlíčko nedopila
vodou ho dolila
psát sám svojí klasiku, to sakra není moc lichotka.... ;-))) poučím se z toho.
no, já taky.... není pro mě lehký vymanit se ze svýho stínu, upřímně řečeno...
páči sa mi to, ale zdá sa mi, že som to pochopil len z časti
akurát môžem povedať, že trojka sa mi páči najviac, tá sa mi zdá najjednoduchšia...a najviac výrečná...
ale kedže sa mi to nepodarilo pochopiť...tak radšej mlčím...
Jsem mimo...
Nějak se nejsem schopna dobrat celku.
(Lhostejno, zda k pochopení či k pocitu...)
Tápu. Připadá mi roztříštěné. Od 2. poloviny II. (pro mne) již jen slova.
P.S. Prosím, co je to (proč je to):
práci se nessednou
░▒▓-_-▓▒░
░▒▓-_-▓▒░
no, tak jsem si to nějak šikovně smazal... a tady je ta kritika, co se smazal s tím...
Hochu hochu... nezamýšlím se nad tím, co jsi tím chtěl říct TY. Stačí mi, co v tom vidím JÁ. Což je moje měřítko pro kvalitu poezie. Subjektivní sic, ale ano. :o) Imaginace autora oživí imaginaci čtenáře. A tak to má být.
líbí :) * .... členění i jednotlivé sloky, výrazné až naturalistické obrazy
akorát nejsem sto rozluštit spojení "práci se nessednou" ??? ptáci si nesednou ???
ssedá krev, když vytéká z rány... spojení usedajících ptáků a krve, tak jsem to pochopil já...