Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepaschvil
Výběr: Bix
02. 04. 2002
13
0
4273
Autor
hermit
paschvil
beránek? proč zrovna beránek ?!?
(ježíš si čte svitky
od mrtvého moře)
To je fakt dobrý...jen si myslím, že to spousta lidí nepochopí, protože o takovejch věcech nemá ani páru...:-((
Nepublikoval už s tohle někdy? Nebo někdo něco podobného? Nebo jsem to viděla ve snu? :-()
?
posaď sa --- upokoj sa --- upokoj sa --- vedel si že bola súťaž pre deti---ako si predstavuješ mier ---
a nikto si nesadol a najmä nečítal
tak potom asi preto --- mi ani jeden obrázok nepovedal nič
ahoj hermi!
vidím v tom asi viac významov, ako je to zdravé. Občas stručnosť na úkor výrečnosti robí divy...neviem, asi som to zase nepochopil tak, ako to malo byť. Sakra, budem zakomplexovaný ešte viac, ako som! Bojím sa, že keď sa pustím do ďalšej tvojej sa táto situácia bude opakovať znova... hooooaa!
denis
pá
(tip tentoraz dám...aj keď som sa asi netrafil do toho tvojho, našiel som tam čosi pre seba...)
Monty_Python
02. 04. 2002
neumím nakreslit beránka, leda v bedýnce....
to jsem nikdy nečetla, asi budu musit :o))) je to šlágr, ne? svitky od mrtvého moře, nějaká detektivka??? :o)
*
Monty_Python
02. 04. 2002
Monty: dobrý dobrý.potleeeeeeesk!!!
hermit: to jsem si myslila, škoda, že už na detektivky nejsem, když jsem byla malá, přečetla jsem skorem všechny Sherlocky Holmese i Agathy Christie...dokonce jsme i v prváku ve škole hráli asi hodinové divadlo Deset malých černoušků, je to stejně tak napínavé???
Stanisav: až po Vás, sire :o)
omlouvám se, Stanislavovi za změnu, neplacenou a nelegální změnu jména...žádám doplatek, děkuji
napínavý... pro mě jo... ale nečetl jsem zdaleka všechno, jen úryvky... svitky popisují mj. život Krista a prvních křesťanů ale byly napsány PO Ježíšově smrti.... no v básničce takovej jako vtip, ale vtip to vlastně ani není...
;o)
Proč se ozýváš, Stanislave? Co jsi udělal s hubertem, coooooo???? :o))))
No dobře, mám dneska poučovací den. Co taky s pondělkem. :o)))
ehm, teď jsem něco zjistila :o))) já jsem magor magorská :o)))
Já jsem to napoprvé četla.."ježíííš, čte si svitky od mrtvého moře" :o))) no nic...tím to nabylo úplně jiného smyslu nesmyslu :o)))
Milý Stanislave, asi ví, pro koho to píše :o)))))))))
Stanislav: proč ty se nejmenuješ Standa Hložků, no? Pověz! Víc by sis potom rozuměl s Vaškem Vydrů :o))
Musím podotknout, že hubert byl nudnej na úrovni Nuitíkově, takže jsem nic nepozorovala :o) Tykadla jsou dnes v opravně, to bude asi tím.ouha, co když pošlou šifrovanou zprávu a ten opravář ji rozšifruje? To bude konec mé generace.ouha ouha, chvíla dlouhá, musím letěěěět...ti dnešní mimozemšťani, co?
Monty_Python
02. 04. 2002
Monty :o)))))))))))))) wooooow :o))))
Standa Hložků uváděl Magion nebo Vegu, to druhé uváděl další echtovní blb: Jančařík, ani nevím, jak se jmenuje křestním, nevadííí...vždycky měl takový krásný modrý odlesk kolem svých kudrlinek :o))) teď je ten magor samá jizva a pořád si hraje na mladíka...tfůůůj. jestli umí číst nebo psát, to nevím, nemá cenu se ho ptát písemně, že ju? A když bych se zeptala přímo, mohla bych třebas ještě zjistit, že neumí mluvit, škoda slov :o))))))
Monty_Python
02. 04. 2002
Monty: kdo je a nejni katolík se již ukázalo jinde :o))
konec debaty o standovi a jančaříkovi, ještě bychom mohli pohoršovati autora...na toho jsme jaksi během naší zaujaté debaty pozapomněli :o)
bum, viď? to je rána...:o))) kdyby Ty ses furt nevykláněl z toho okna, ale to by se Ti mohlo říkat třebas třistadvacettřikrát a pořád by ses vykláněl, inu jakáž pakáž, nepůjdou k nám, nepůjdou od nás :o))
anóbrž, exot nuitík zdraví ....
hle, beránek boží, rituálně zabit v upomínku na Abrahama, toho starého senilního pitomce, který by klidně vlastního syna podřízl jako ovci...
Monty_Python
02. 04. 2002
nepanimájem pa rusky, ale nevidím žádný obrázek, jen slušivý rámeček s křížkem uvnitř :o/
s antikatolickou nic nenaděláš....adios, развитой мальчик.... :op
já ho vidím perfektně... zkus http://geocities.com/plch.rm/Afrika/tabaski.jpg
co je razvitoj, nějak mi to vypadlo...?
jestli se to, co jsem tam švihla čte razvitoj, potom to mělo být vyspělý chlapec :o)))) nic lepšího už mi tam nevylezlo :o)))))
tak... po velkém vyšetřování jsem zjistil, že možná bude chyba v uvozovkách, třetí pokus a jestli to nevyjde, tak bůj opravdu je a tuhle blasfemii prostě nedovolí... pokus č. 3 - hle, beránek boží!
Monty_Python
02. 04. 2002
vy si ze mě děláte srandu, já to vidím dvakrát nad sebou, to není možný... tak si probůh okopírujte http://geocities.com/plch.rm/Afrika/ do příkazovýho řádku a je to ta poslední fotka dole, ale jestli tohle nevyjde, páchám sebevraždu na prahu chrámu páně s žalostným: "bože, bože, proč jsi mne opustil...?"
gd: sorry, ale nechtěl by sis tyhle fotky strkat někam jinam?
a vůbec...
:-//
hermite, sorry, klidně je smázni... ale bylo to k tématu, protože tohle jsou berani obětovaní při svátku tabaski v senegalu. je to muslimskej svátek, kterej ale vychází ze vzpomínky na obětování beránka abrahamem. je to dost krvavá záležitost, ale to je zabíjení kapra taky... sorry, nechtěl jsem obtěžovat... můžeš-li, smažme to.
smazat to neumím, ale to je jedno... nechme to, dává to tý mý blbině zase trochu jinej kontext...