Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAslan a jiné povídky
Autor
Gora
Na vědomost milým písmáckým kolegům:
završila jsem roční působení zde vydáním samizdatové knížky Aslan a jiné povídky.
Shrnuje některé z povídek zveřejněných na Písmáku a výbor z poezie také z Libresu.
Obálku nakreslila Jarmila Maršálová, s vydáním pomohl Jaroslav Čampulka
59 názorů
BG: no, kdybys dal vědět, včera mohla být tvá:-) a díky za třicátý tip, ten se hodí:-)
IQnick: já mám ještě pár výtisků, jen pro přátele, a neprodávám, jim daruju...napiš do zprávy adresu, já ti ji zašlu, těší mne tvůj zájem:-)
Petre, děkuju, já s tím moc práce neměla, spíš Oldjerry:-). Jsem ráda, že se podařilo:-)
Blahopřeju a oceňuju Tvou odvahu do toho jít. Ať přináší čtenářům a vlastně i tobě radost. Petr
Goro - když jsem si zadaů do gůglu tvé jméno a jméno tvé knihy, nevyhodilo mi to ani jediný odkaz. Něco takového se mi stalo zatím jen v jedné mojí scifipovídce a je to strašně špatně. Udělej s tím něco, jinak není důvod k radosti.
...most radostně mlasknul vltavskou vlnou do kamenných pilířů: Gora má knihu...gratuluji! :)
Zdendo, díky za překvapené Jú, chtěla jsem odepsat: hlásí se Hele, ale ne, píšu: díky ti za vše:-)
agáto, děkuju ti za podporu a pár rad, které od tebe přátelsky během toho roku přilétly:-)))
Evženie Brambůrková
08. 12. 2016Převeliká gtatulace!!!! /T
Evženie Brambůrková
08. 12. 2016Převeliká gtatulace!!!! /T
Moje sbírka je taky pidisbírka, má jen kolem 60 stran :-) Na velikosti přece nezáleží :-)
Lenko, já mám velkou radost, nejen z té knížečky, ale z vás, písmáckých přátel:-), díky.
Vrchol to nesmí být. Ten musí vždycky teprve přijít. Blahopřeju.
Tak hezkou obálku jsem nečekal.
Janino, děkuju ti, mám radost z knížky o stu stránkách /říkám tomu pidikniha/ a z toho, že máš radost:-). Nebýt Písmáka, tím pádem vás, kdo čtete a hodnotíte, nic bych nepsala, to vím jistě:-)
Jarmila_Maršálová
08. 12. 2016Goro blahopřeju a jsem ráda, žes použila barevnou verzi))) a díky za knížku
Hugo Ramon
08. 12. 2016Gori, gratulačka :-)))
Karpatský knihomoľ
08. 12. 2016Blahoželám ku knihe.
Já děkuju vám za ohlasy. Ta obálka je krásná a ilustrace z dílny R.Čampulkové uvnitř také:-)
blacksabbath
08. 12. 2016Nádhera.........g r a t u j i !!!!!!!!
Movsare, díky moc:-)
Kočkodane, to víš, musíš se přičinit...nic ti nespadne samo do klína:-) Díky:-)