Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezraněná
Autor
Marcela.K.
o dva roky dříve
o tři později…
jak spočítat čas
o kterém nikdo z nás
nic neví
mé kruhy život spojí
bolest se o hůl opírá
nenávist
nemoc
nevíra
přijímám podobojí
věřím
že láska zabíjí
zlobu i zášť
s nadějí
chci být Tvojí
15 názorů
Marcela.K.
11. 12. 2016Helen, chápu, ale nemohu jinak...děkuji za zamyšlení nad textem.
Helen Zaurak
10. 12. 2016Vkusně napsáno, a prolog se mi rovněž líbí.
Jediné, u čeho se zastavuji, je : láska zabíjí. Slovo "zabíjí" mně v těsné blízkosti, doslova v sepětí s láskou drhne, i když myšlence rozumím... asi bych ho nahradila jiným, třeba vykořenit, nevím :-)
Plavu v moři hoven, to moře jsem si vysnil (Pavel Zajíček) .... s tím je nutno počítat, neb toto moře zahrnuje i naděje.
ano, vím, já to tak pochopila - jako vyústění.
moje námitka směřovala ke způsobu vyjádření, ne k obsahu - měla jsem být přesnější.
Evženie Brambůrková
08. 12. 2016Líbí se mi. A prolog je velmi moudrý. /T
Marcela.K.
08. 12. 2016Luzz ...trochu Tvému komentáři nerozumím. Druhá část je "řešením" té první. Bez ní by text ztrácel smysl. Ale děkuji za zastavení.
Diano, člověk si prý musí napřed připustit, že byl zraněn, aby se mohl začít uzdravovat. Tak snad...
Kočkodane, to mě těší :-)
první část docela fajn, taková tichá melancholie v tom, možná i odevzdanost... škoda té druhé části, "láska zabíjí zlobu i zášť" mi připadne trochu ohraný obrat, stejně tak poslední verš.
(ale možná jen nejsem na vlně)
Whitesnake
08. 12. 2016já bych doplnil Dianu jednou bolavou hříčkou: Život není... pro nikoho
Nejsi v tom sama, život není snadný pro nikoho! Drž se! Pravdivé, působivé. **************