Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seadvent
Autor
guy
34 názorů
Já osobně z toho cítím smutek až naštvání, jistou bezmoc, která je mi nejen v posledních měsících moc blízká...*
Adriana Bártová
20. 01. 2017příjemné čtení, i když ne nějak světoborné, na konci roku většinou bilancujeme, a ten advent se jaksi přidává
sestricka.slunicko1
27. 12. 2016****
V tom "píšu méně teplá slova" je značná sebeironie. Už tohle mi stojí za tip. Ale - vážně - s tím bilancováním a verši potřísněnými prosincem jsem na tom stejně jako ty.
Kupodivu mi to neprijde ani smutne, ani nastvane...
spis smirene a neocekavajici :-)
Trochu se mi zdá, že se opakuješ. A je to hodně smutný, skoro až naštvaný. Nevím proč.
lucie.médea.
13. 12. 2016*
Dave Lister
12. 12. 2016musela jsem si pustit Kryla. tohohle:
https://www.youtube.com/watch?v=Zogy764tQog&list=RDZogy764tQog
přiznám se, že s adventním zúčtováním se potýkám skoro každý rok.Ale letos díky Bohu zažívám milost..nezaslouženou..Přitom z lidskýho hlediska moje bilance je..hm.nic moc..Jsem moc ukecaná, to jen ten dojem z Tvé básně.Jo, moc dobře tyhle pocity znám..ale dneska se cítím jako kdosi, kdo něco dostal.Vlastně Ti chci jen říct, že ta tíha z té básně je fakt velká .. tímto Ti přeju něco krásného, něco, co neshoří a obstojí.(Uf,tolik slov.. zdravím na Moravu..)
Dělnický básník (někdy víc prozaik)
12. 12. 2016uf
musela jsem si vygůglit ty roráty:-)... krásná báseň, díky Ti, pane Básníku!!!
Jarmila_Maršálová
11. 12. 2016guy, pokud to jde jen z tebe, tak potěš Pánbu
Marcela.K.
11. 12. 2016Pokud žiješ, je tu naděje, že i něco dostáváš ;-)
jo, se zralostí je to víc a víc do morku kosti! ale vždyť i metály se dávaj za to, co kdo dá, ne za to, co dostane! tak dobrý a čím dál lepší (poezie), hochu ;-)
Karpatský knihomoľ
10. 12. 2016Helen Zaurak
10. 12. 2016ano, souhlasím, "v každém je trochu prosince" :-)