Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMe soukrome Pearl Harbor
Autor
Honzyk
Skocil jsem ze ctvrtyho patra
kruplo to ve mne jak v nakym kureti
vam lezim teda v krvi a pred ocima cedule POHREBNI SLUZBA HELFI
Jsem omdlel pak a byl v klinicky smrti dva dny
Zdalo se mi o steblech
jak se ukaznene sklaneji na jednu stranu prozarena pozdnim slunkem
ja sam sebe videl z velke vysky
Byl maly a zase spokojeny
Lezel uprostred trav
nade mnou a kolem klidne letali ptaci
I chodili - a koukali na me zvedave jednim ockem
Tukli me obcas smirlive do lebky...
...pak amputace leve dolni pod kolenem .
Kdyz urizli mi nohu vubec jsem nebrecel...
...zato Pavel vedle me na septice ve Vinohradsky jo :
Mel roztristenou panev -
koupal svou dogu a ta s nim smykla z vany do predsine :
"Promin, ale tebe odvezli se dvema noohama a mas jen jednu," vzlykal...
...za dva dny nato zemrel.
V podobnych chvilich vzpomenu si na svou babicku - prostitutku Elisabeth Nardelli
ktere se na Male Strane rikalo Zlata prilba
Mela tak nadherne zarive vlasy
ze si lide na chodnicich zakryvali oci Aby neoslepli ...
Ta bravala me na svou maminkovskou hrud vonici pudrem a mlekem
A rikala mi nezne : "Bude dobre, chlapce muj, bude dobre...!"
***
Inu, tak nekdy byva
ze clovek je sam pod sebou
Sam nad hlubinou
Nad propasti A citi jen jak pada
A jineho nechce videt nez noc...
22 názorů
a ja tebe tez...v breznu mam krest reedice sve novely Paci paci pacicky - pseudonym Vaclav Bauman (google nebo seznam), rad bych te tam potkal...v kvetnu zas krest my sbirky basnicek /povime si ci napisem/ a nyni pisu o trech letech po pakarnach a ortoskach scenar podle my knizky "Bosou nohou na provazku" -. vysla tri roky tomu ve Sputnik editions...i v angl, prekladu, tady snad vyprodana jiz, ale byla k mani v knihkupectvi Artmap...nejvetsi uspech vsak (udajne) v Berline....Ahoj, muj drahej Loutko . a drzme se nad vodou : ja nyni uz 5 let nepozivam ani chlast, travu ci kokain..a zobu prasky proti ty svini manioderesivite...jinac sem zabouchlej desne do Jara z Blavy (my Jaro v zime,:D)..krasnej a noblesni "covek"...
Rad te ctu, cau, tvuj Frantisek
Mně se to na rozdíl od ostatních líbí právě bez té diakritiky(příspěvek ze smartfounu ?). Beru to jako úžasné spojení nezastavitelné žvavosti součastných "nejlepších českých básníků" jako je bleška a čistokrevného dada. - Tip !
navic nelze "furt se NA tom chechtam", ale "furt se tomu chechtam,".-.kdyz uzs to tedy tady musela ejakulovat :D :D :D..)))
reaguju hlavne na tv e "chechtani" se prave tady: a nyni mi dovol slova, ktera mi skutecne jdou hooodne blbe pres patro(jsem si procet mj. i Tvou "tvobu" ): ty BUDES OPPRAVDU ASI NEVIDANA KRAVA ! :D---a ted me omluv, zablokuju Ti avi atd. - muj cas je, zvlast nyni, prilis drahy na to, abych Ti jeste vysvetloval PROC KRAVA a co a jak...sbohem,. pipko..:D
Honzyk jak se zda, nejsem jedina co si vsimla, ze mas podivne reakce
Ale ok, ty jsi v poradku
A mě nebo Janinu nebo kohokoliv muzes klidne urazet/shazovat jen proto, ze se ti nase komenty nezdaji dostatecne vecne nebo na vyssi .
A kdyz ti agata napise vecnou poznamkou tak muzes klidne zautocit - ze je hnidopiskou.
ja ale pripominky o p r a v d u vecne, v pohode beru ! Jen mi ta tva prvni prisla (hlavne s ohledem namou vypoved) skutecne m a l i ch e r na...Jiste, lide se meni, a to plati, myslim i o tobe a vsech "lidech" ostatnich...tak to bylo a tak to je proste...
No, kdysi jsi připomínky k textu brával v pohodě, jako běžnou věc... ale chápu, lidi se mění.
dik...i zivot ted...vis,me tohle vsechno supr nakoplo, mam ted (tezka maniodepresivita) z Bohnic k o n e c n e nasazenou moc dobrou medikaci (uz rok).navic jsem cerstve a nadherne a opetovane zamilovanej...jsem ted skoro v nirvane, ti povim.--:-)..Mej se a nekdy ahoj...ja sem v posledni dobe vlezu mnohdy "az omylem"...na me zde az prilis dusno...:-)
Frantisek*
Adélkalaide
20. 01. 2017Honzyku, máš to krásný! *
LadyLoba : tak ty to budes mit v makovici, soudim i podle tvy reakce, pekne vymeteny.. :D
Janina6...kazdej jsme, dikybohu, jinej - ano, ja to beru "takhle"
uz je vyborne, Lnice, v Bohnicich mi dr.Nora Kobedova nasadila(tezka maniodepresivite) k o n e c n e supr medikaci,navic jsem cerstve zabouchlej - az po usi - a je to nadherne opetovany...:-)
Doufam ze uz je fakt dobre
Jo a tady v Domazlicich je jedna z pohrb. sluzeb se jmenem Vsetecka & syn ... furt se na tom chechtam ...
p.s. jinak je to vskutku "Me...."...trvam na tom...-) - jen me udivuje, jaci jste najednou hnidopisi...:D
1. "zvedave" tu bude
2.Diakritiku, jak zmineno v prologu, n e m a m...
3. Ano, uz je dobre...
hele, přepiš to, prosím, s diakritikou. já se na to vůbec nemůžu soustředit.
a souhlasím, že pearl harbor je spíš maskulinum, než neutrum.
Diakritiku omluvím, ale "zdevave" ne... Pearl Harbor bych asi brala jako ten (můj soukromý)... ale jinak jako jo... jo.