Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe tolik lásky
Autor
Dodola
Je tolik lásky
která nikdy nepronikne ven
řekl Malickův otec
A proto je tolik poezie
která nikdy nepronikne dovnitř
A přece je tady -
v zákopech
kde jsme doposud vždy přežili
na rozdíl od tolika jiných
v dusivém objetí těch, co nepřišli
pochváleném obědě
smítku smeteném ze zad
a na jiných vrakovištích
malinkých křížů našich spoluzrození
ve válce slepeckých holí
14 názorů
sepotvkorunachstromu
24. 08. 2017pro mě výborné
Dělnický básník (někdy víc prozaik)
28. 04. 2017Díky, Dělnický básníku, chtěla jsem tím vyjádřit spíš jen naši slepotu, ubližujeme si ze slepoty, děláme to nechtíc, nevědomky. Paradoxně nejvíc právě těm nejbližším, asi proto, že jsme nejvíc provázaní. Máme vzájemná očekávání, která prostě nedokážeme splnit, protože máme zároveň svou svobodu, která s tím očekáváním druhých koliduje, někdy víc, než bychom chtěli. Aspoň tak to pociťuju...
Dělnický básník (někdy víc prozaik)
28. 04. 2017Na youtube jsou trailery k filmu, který mě k té básni inspiroval, konec měl být naopak vygradovaný, no nepovedlo se, ale dík za zpětnou vazbu.
mně se líbí začátek, ty první dvě stručné části, ale asi bych se obešla bez "řekl Malickův otec" - samo o sobě to čtenáři asi nic neřekne (i když předpokládám, že v tom odkazu na youtube je odpověď, ale ne každýmu se na to chce dívat... osobně většinou nemám moc ráda takový ty doprovodný videa, obrázky a podobně... text by měl mluvit sám za sebe a ne si pomáhat něčím dalším... jen můj názor)
zbytek je docela zajímavej, i když mírně ukecanej, a ke konci to (pro mě) ztrácí na intenzitě - asi už je těch míst, kde se "to" skrývá, příliš...