Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevyspalé haiku
04. 04. 2002
24
5
7045
Autor
Wiki
temná modř kolem
s prvním ranním zvukem
tíhu rozpouští
5 názorů
Nicollette
02. 08. 2009
Zpychla? Možná kdybych mluvila o sobě a své tvorbě, já se jen ptám, jestli máte v tom klubu pořádné haiku, nic víc.
Nicollette
01. 08. 2009
Docela pekne.. Přesně v tenhle okamžik tak člověk usíná, aby ho o pul hodiny pozdeji probudil budik :-)
já jsem tady schovaná :-) z nostalgie :-) apotom, mám tu spoustu povídání od lidí, které mám moc ráda a nerada bych o ně přišla .
Nicollette
12. 12. 2004Nicollette
11. 12. 2004
:-) to člověka potěší :-) ale já většinou spíš spím(e) spíš víc :-)
( spánkové deficity nutno döhánět :-)
Jůůůůů***
Hm, až na to, že já často s prvním ranním zvukem chodívám spát :o) Ale nevylučuju, že s touhle básenkou budu schopna někdy vstát opravdu ráno :o)
:-)
Wopi: ve čtyři ráno...a s letním časem ve tři !
znám dobře tu nádheru, to je přesně ten čas, kdy vstávám na houby...
Wopidoo, já nemohu, máme s Mikešem takovou dohodu, že cvrnkat se nebude :--) ale pozdravuje tě taky !
svět je plný pravidel, Wiki, a stejně nás pořád překvapuje :--) a cvrnkni Wopiho do bříška :--))
no tohle ! když se podívám na datum.. moje ostuda
Wiki, z tvých řádků mám dobrý dojem, proč tak málo píšeš ? tohle budu používat jako zaříkadlo ráno, než půjdu do práce
kolem temná modř.., už první řádek je příjemný :o)
a když se příště uvidíme, donesu recepty na několik elixírů :o) uvidíš, že usneš tak, že si popleteš své a Wopiho sny :o)
neměla jsem si číst kritiky, teda alespoň ne s Mikešem ;o)
Jarodějko, to bych jí nepřál, aby si popletla své a mé sny... :-))
Wiki na rozdíl ode mne nerada horrory... ;-)
:o) Wopi, a jeden elixír bude pro tebe, aby jsi si nepletl horory s realitou ;o)
Jarodějko :-)
všechno se přece děje v ten pravý čas, to je známé pravidlo :-)
Čuk a Gek jsou mejdla. A navíc už úplně vymydlený. Ale Proklík s chcíplým kocourem pod postelí, to je správnej řízek!
Wiki neboj - něco se pro Tebe najde. Třeba praní měsíc nošených fuseklí nebo tak...
jsem džin z láhve, vaše přání je mi rozkazem.....
......
můžu vám jen připomenout takové malé rčení: Skromnost nade vše? :o))
Já nežlu!
Já džin!
Já džin!
Já fakír
Já jogín
Já já
Já egoista.......
nééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
Já se na ňu chtěl dnes vypravit, ale už ji stáhli i z brněnských kín :(((
Mamí, já cu lízátko, ségra, škemrej taky!!! ;o)
m.
Ale já už mám takový na noc do kleničky, ty se nekazí ;o))))))
Plosím, mamí, já budu hondej a možná uklidím i toho mrtvého kocoura z pokojíčku!!! ;o)
m.
Což o to, mě se líbí, ale ty masařky mě budí ;o)))))))
To není ono, když tu nejni Nuití, mamina má navrch ;o))))))
m.
Na masařky si pořiď pořádnýho chameleóna a kocourka si můžeš nechat ješrě celej tejden!
Wopi: dáš si se mnou? ;o))) Je toho dost pro všechny, jen už nevím, co je packa a co hlava (no blééééééééé)
Chameleona zbaštíme taký ;o)
m.
Helejc, vy se na mě střídáte nebo co? ;o)))))))
Respirátor, rotavaátor a vobrátor, je mi to jasné ;o))))))
btw: znáte LOVOGLUBÁTOR? che!
m.
Ne, díky, Proklí, přece bych Ti neujídal, když jsi ve vývinu a potřebuješ vitamíny.
Ostatně mrtvej kocourek neni nic špatnýho. Standa Vašina má mrtvou vydru, to je daleko horší...
Vitamíny... aha (staříku, checheche)
Vývin... aha
Já radši závin, jablkový.... ááááááá, já mám hlad, kocoure, těš se!!!
m.
Já vám dám baštit zvířátka !!!!!!!! Půst a potom vegetariánskou stravu a hotovo !!!!!!
Che che, nejlepší zelenina je říze, jak by řekl papouch ;o))))))
Bléééééééééééé ;o)
m.
bleblebléééééé, to ten druhej vedel u pošítaše ;o)))
Mamí, kdybys mi dala lízátko hned, byl bych hodnější... a nech Wopiho vyspat, hele ;o))))))))
m.
No tak začneme tim jablkovým závinem, tim uklidníme všechny vegetariánské duše - a pak se napráskneme JÍDLEM!
A bude nám hej.
Checheche, pojď ke mně, milý croamgnonský spolusstolovníku, dáme si do nosu ;o)))))))))))
m.
Do nosu?? Ani kapky! Nevim jak Ty, ale já si dam do pusy! A rychle, než nám dá někdo do huby!
Pche, jak fádní: polykat jinak než nosem! To už se u nás, homo sapiens neandthalensis nedělá (taky jsme dávno vyhynuláí, ale co na tom? ;o)))))))
Mě si nikdo do huby nedá, mám moc dlouhé nohy ;o)))))
m.
Hele vy dva, jestli nepřestanete zlobit, pudete spát bez večeře, aby bylo jasno !! :-)
che che, já mám véču schovanou pod postelí, checheche... jo a přichází!! Ano, přichází Nuitík!!! ;o))))))))))
m.
Proklí, to máš schvanou véču vedle toho chcíplýho kocoura ??:-)
Tak to Ti přeju dobrou chuť :-))
Ne, mám schovanýho jen kocoura, dyk víš ;o)))))))))
Sééééégráááááááááá, kde síííííííííííííí? ;o)
m.
Jojo, navrhuji bití rákoskou!!! A na holou! A před chlípným sousedem! A jeho kanárkem!!!! ;o)))))))
m.
Nuiťo, to je dost, že už jsi doma !!!! :-)))
Proklí..Wopuí hned tak spát nepude, když zlobí, tak je ve svém živlu .
Ale s tou sousedkou souhlasím, konečně nebudu mýt nádobí já.
Huráááááá:-))))))))
Wiki, pomlč, ještě jsme se nerozhodli, co s Tebou, já bych si nefoukal ;o))))))))))
Co ty na to WOPUÍ? ;o)))))))))))
m.
Ty se neznáš? No tak já Tě teda seznámim: to je Proklík tohle a tady je Proklít. Tak, dejte si pacičky a můžete si tykat
:))
Chm, něco jako Čuk a Gek? :(
;o)))))))))))))
myslím že QQQQQQQQQQQQQQ ;o)
m.
Amélie z Montmartru, jů, to bylo tak krásný, o hodněs přišel, brácha!!!
Já nezlobím.pcháááá
blbeček jsem já, neboť podle teoretického návodu já ještě nic nesesmolila :o)
Nuitíčku - mnojo, tov íš, aspoň je nás blbých na světě víc, nepřipadáme si tak špatně ;o))))))))))
m.
Hele vy dva, zase, já vás rozsoudím, jo ???
Oba jste krásní , inteligentní a schopní , tajk a máte to :-)))))))
Wiki: tak, to bylo ostatním a teď pravdu mně a Nuitíčkovi;o)))))))
Krásné nedělní ráno přeju ;o)
m.
Prokletííí: hele, bráška, bude nás víc, nebudeme se bát vlka nic.....:o)
Vlka? Já Ti říkal, nejezdi furt na tom kole ;o))))))))))
Ano ano, Z prvadou ven ;o))))))))
chechechéééééé
m.
tak s pravdou...dyť je to furt ta stejná prauda :o)))
na kole ne, ale v noci mě kousali blechy...
týýýýýý jo, na chvilku zmizím a už tady zase zlobí :-))
Tak abyste věděli, tak já zásadně nelžu !!!!!!!!!!
kousali blechy???
nuiťo, nuiťo, za to bych je teda vosprejoval vod hlavy až k zadečku!
Wopi: já tu češtinu nerada...ne, já nepozorně píšu..tak je to...tfůůůůůj, Nuiťo, styď se :o)
Wiki: budliky budliky...:o)
Tak ju, věříme Ti....
Wopi: sprejovali nakrátko málého Nuitíčka (nic proti originálu...)
;o))))
checheéé, ségra, budu tě bránit ;o)
m.
Cheche, ale stejně až budem sami, ségrqa, řádně si tě vytahám za cop (herdek, jestli nemáš, tak si je kvůli mně pořiď!!!! ;o))
m.
Wiki, promiň, my jsme strašně zlobivá děcka ;o)
héépčík hééééééééépčík... mám po otci chladovou alergii, jak je někde průvan, hned kýchám ;o)))))))))
Paldon, pane tlpaslíku, já nelat, uhodit vás.... do knoflíku ;o)
m.
Cop upletu, zatím mám jen normálního culdu :o)
Bráška, mamí Wiki nás má prý ráda..to se máme...
jůůůůůůů
Saďoure! chudák pan Tlpaslík! On chce taky třeba zítra jít na procházku a Ty mu šlápneš na nožičku a on má teď sněžnici..:o/
Nuití, hele, nekecej so něčeho, čemu nerozumíš ;o)
To je citace z Trnkovy Zahrady, žádná sodomie ;o)))))
Culdu mám taky, cop nosím, jen když jsem pohaněnej ;o)))))
A my máme rádi naši mamišku, viď? ;o)))))))))
Ségra, pá
m.
Chm, trnka byl pěknej chlap, mý ženský já by si dalo říct, checheche ;o)
m.
Hele, brašule, nebuď labuť...kdo jinému jámu...já mu nasekám....
Ty trpaslosisto!!! tfůůůůůůj!
Určitě jsi adoptovanej :o))
Mám dlouhovlasého brášku recesivně homozygoidně hermafroditního...to je teda nářez!! :o)
Máme taký rádíííííííí!!!
Wopi: co bys tak chtěl provádět v zahradě s trnkama? Trnky brnky leda :o))
Nejsem adoptovanej, jen vyměněnej z opičí porodnice do lidský ;o))))))))
"recesivně homozygoidně hermafroditního" - to je urážka nebo poklona? ;o)))))
m.
heleď, opici s copem jsem ještě neviděla, to musíš být ORANG-UTAN, neboli lesní muž, ten má snad delší srst :o)
Óóó, nahraďme to krásným slovem anomálie a dnešní večer bude dokonalý!!! ;o))))))))))
m.
Anomálie, ach, má Anomálie ze Šlapanic (parafráze na Amélii z Montmartru, kterou jsem ešče neviděl)
Dobrou... a .... nezlob ;o))))))))
Dost už, Prokletí, hubu držet!
m.
ju, další haiku!
Já stejnak furt nevím, jak se píšou, ani po přečtení Prokletího dílka :o))
Pomerančová
13. 04. 2002
Hezký, ale já mám temnou modř na chodbě a to ještě až od soboty. Na chodbu se mě postel nevejde. tip
... no a to se mi zrovna začne chtít spát ... :o))
S chybkou nebo bez , máš můj t* a hotovo
nevyznám se v všech kritikách, chci napsat - falíruje jedna chybící slabika va středím verši... jinak splňuje veškerý mý oprávněný požadavky ;o)
přinde mi jako moc hezké haiku, takové náladové, děkuju, líbí (zkus vyžehlit tu chybku, plosím)
m.
sidi, náš kocour taky miluje párek hrdliček,který sedává na stromě před naším oknem :-) asi je taky sentimentální ?
Amanda : dík :-)
A to já mívám pod oknem párek hrdliček, vždycky se jimi dojmu. Zlí jazykové tvrdí že jsem sentimentální. :-)))
Petr_Palkowski
06. 04. 2002
Nuitík : a víš, že kruhy nebyly ????????????:-)))))
přemýšlela jsem, jestli není nemravné vstávat ve čtyři ráno, tak jsem radši vstala až v půl pátý a běžela do práce :-)))
to je chvályhodné...to nechápu, já spím celou noc.....no, skoro...no, vlastně až tak moc ne, no, několikrát za noc se budím...aha....ale ráno mám kruhy každý den
Nuitíííííí: asi není s Tvým spaním něco v pořádku .-)
ráno máš mít tvářičky jako broskvičky, růžovou náladu a zářit štěstím .-))))))
přestěhuj si postel někam jinam :-))))))
No to Ti povim, že vstávat ve čtyři ráno je nemravný!! Vono už to v půl pátý bylo skoro na zabití!!
:-/
Moje řeč, s tím nemravným vstáváním, s tím bych se nesrovnal ani mít na stole sklenku šampaňského. :-)
A to zas jo, takhle nad ránem, na stole šampaňské, za oknem skřivani (říkám to správně?, z ornitologie stejně jako z ostatního jsem měl vždycky za pět) je Svět přenádherný. :-)
To bych ovšem nesměl chodit spávat o půlnoci. :-(
sidi !!!!!!!!!!! skřivani po ránu určitě nezpívaj za okny, ale na jaře mezi poli !!!! DOUČOVÁNÍ na TEBE !!
chm, připadám si divně - spím jak zabitá... :o) takže děkuju Wiki, ted alespon vidím, jak to vypadá, když chrním ;o)))
Nui, myslíš polární komáry ? jiný ted asi lítat nemůžou :o)))
Správně Wiki, stáhni Leatu ve čtyři ráno z postele a vyžeň ji do polí. :-)
Tam uslyší skřivany, a ne jak tu kdosi blbě povídal že za oknem. Za oknem by se mohlo leda tak chladit to šampaňské. - Teda jestli už není flaška prázdná ?
šampaňské se musí chladit v chladničce a ne za oknem, to dá rozum, za oknem by nemělo tu správnou teplotu.Jsi nevzdělanec, sidi !! :-)
sidi, stáhnout ma z postele ? chi chííííí, tak to bych chtěla vidět :oDD !!! škrábu a koušu :o) ani kvůli champagne bych nevstala ve čtyři...a už vůbec ne kvůli skřivanům :o))
Leata : ale určitě existuje někdo, kvůli někomu bys vstala ve čtyři ráno z postele ?:-)
jestli nééééé, tak se nad sebou zamysli !!!!!!:-)
Ano Leato, zamysli se nad sebou ve čtyři ráno! Určitě potom dostaneš chuť na šampaňské v lednici. No a když už budeš ... vylezená? (Wiki, je to tak správně?) ... z postele, můžeš si jít do polí poslechnout skřivany. :-)))
Leato : říká se samozřejmě . vylezlá z postele, sidi totiž neumí češtinu, ale pšššššššššššt
Skřivani jsou na poli. Tady pod oknem vřeštěj kosi. Od půl čtvrtý, magoři.
Wiki, no tak snad by se někdo našel ;o)))
sidi, to já občas vylezávám...ale ti skřivani mi pořád nějak neštimujou... :o)
Wopi, sou to mrchy :oO ...ignoruj je ! ;o))
ale zase představa vřeštícího holuba mě spíš rozesmívá k slzám :´oDDD
Monty_Python
04. 04. 2002
Taky často čekám na první zvuk, a vážně, rozpouští. - Ale, zůstává sediment.
Semipalakva
04. 04. 2002
Někdy jsem tak unavená, že se nemůžu ani soustředit na to, abych usnula. Pak si zobnu půl prášku:-)
"Půl práškůůůů, a k tomu rohlíček?" - Já vím, to bylo jinak :-)
A i tohle haiku je jiné, žádný sediment, čistá modrá.